تغییر زبان این سایت Translate

۱۳۹۶ تیر ۵, دوشنبه

🔴جلسه ۳۷ گروه تلگرامی ☆رهائی☆موضوع جلسه: ,,یکی دیگر از بازیهای سیاسی رژیم ایران حمله داعش به ایران، تهران، مجلس شورای اسلامی ،،

★کانال مباحث★رهائی★Rahai★:
👆👆🚩🚩🚩✌️

🚩☆🚩 @Mabahesg

💠 چهارشنبه 💠

96_3_17

#جلسه_37 ⚪️

🔴موضوع جلسه:

,,یکی دیگر از بازیهای سیاسی رژیم ایران
حمله داعش به ایران، تهران، مجلس شورای اسلامی ،،

🔵گروه تلگرامی:
🚩☆رهائی☆🚩

بحثهای برگزار شده در این تاریخ در گروه تلگرامی ☆✌رهائی✌☆🚩🚩🚩:

✨ ۹۶/۰۳/۱۷ ✨

@Mabahesg

https://t.me/Mabahesg

👇☆👇☆👇☆🚩🚩🚩

👇👇🚩🚩🚩✌️

چشمه:
بابا ولش کنید عملیات ترورستی کجا بود اینها حقه بازیهای جمهوری اسلامیست حالا معلوم نیست پشت این شعبده بازیهایش طرح چه جنایتها را می کشد اردوغان هم با کودتای ساختگیش مخالفین را سر کوب کرد

گل سرخ:
دقیقا سیاستهای جنایتکاران با هم یکی ست

Ahmad Nikjoo:
جمهوری تروریسم اسلامی ایران سینما رکس آبادان را به اتش کشید، برای پیش برد اهدافش و  بیش از ٣٠٠ نفر در آن سوختند. جمهوری اسلامی پشت تمام  ترور و جنایات دنیاست و خودش را مظلوم  نشان میدهد. ساختمان یهودیان آرژانتین و ..............

شهلا:
کسی که باد بکارد طوفان درو میکند

رفیق امید:
دقیقا رفیق احمد ....
این سناریو ی حرکت انتحاری هم جز اندسته از جنایات رژیم است و در واقع مظلوم نمایی میکند ..
این سناریو هم بی شباهت به کودتای اردوغان نیست .........

Shiv@:
تو استادیوم چند هزار نفری دختری که با لباس مبدل اومده رو پیدا میکنن اما تروریستی که با لباس زنانه کلی اسلحه وارد مجلس کرده رو نه

زاتارا
@falgooosh

رفیق امید:
این حرکتها نمایشی است و برای مظلوم نمایی سیستم است و برای اینکه اذعان عمومی رو متشنج کنند و افکار جامعه رو معطوف به این حرکتها کنند این سناریوی مضحک رو تدوین کردند

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
سلام رفقا

شب همگی بخیر

چی شده؟

چه خبره؟

#96_3_17_1

عجب فیلمهایی رو راه انداختن

حالا بعد این جریانها آمار اعدام و شکنجه و بگیر و ببند رو باید در نظر گرفت.

Shiv@:
هیچ ولا حه رم ومه جلسیان ته قاندوه  بریکیش اینسان پریش پریش بونه ته

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
😅😅😅😅

Shiv@:
ولا مه خسره بازی جه دید

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
taghanah:
باور کردنی نیست،  باید عرض کنم  داعشی در  کار نیست،  به  نظر  من   تئاتری ساختگی  برای   امنیتی  کردن  جامعه است اینها  می خواهند بیشتر  جامعه  را خفه کنند.
شاید  من اشتباه  فکر می کنم اما نمی توانم باور کنم   که به این سادگی  داعیش وارد  مجلس  جمهوری اسلامی شود .  🌸🌸

卍shahin卍:
هر چیزی ممکنه ..ولی ب طور گفته یکی از مجروحان ..میگفت ماکه نمی تونستیم یک خودکار رو ببریم.؟؟ چطوری اینا توانستند با سلاح وارد شوند.

taghanah:
خخخ آفرین به تو نه خوی هر😂😂😂

شرمنده این حرف جلو همه رفقا عرض میکنم شاید این کلاشینکف را تو کونشون برده باشن وگرنه باید هفت خان روستم طی کنی تا بتوانی وارد مجلس شوی بازم ببخشید دوستان 👍👍

卍shahin卍:
حرفت رو لایک میکنم ..چطوری میشه وارد ؟؟

شد

taghanah:
واقعا باید باور کرد؟
 حادثه امروز تهران کار کسانی بود که با حکومت ایران خصومت دارند یا باید کارنامه 38 سال این جانوران کثیف را نگاه کرد هرموقع در درونشان خراب می شود  یا فکر می کردند مردم دارند بر علیه شان قدم بر می دارند یک حادثه  ی بوجود می آورند تا افکار عمومی را به آنطرف تغییر دهند ؛ یکی از شگردهایشان این بود وهست بعداز سالیان سال تابوتهای خالی  سربازانی که در جنگ ایزان و عراق  کشته شده بودند را به دوش می کشدن وبه نمایش می گذاشتند تا احساس مردم را برانگیخته کنند و مشغول شوند  تا بتوانند  به بقائی کثیف  خود ادامه بدهند ؛ حکومتی که آخوند محمدها و جنتی ها و محسن رضائی ها حتی بچه های خودرا قربانی کردند تا بتوانند دزدی ؛ چپاول ؛آدمکشی و حکمفرمائی و صدها کار کثیف غیرانسانی دیگر انجام دهند
پرنده در آسمان ایران پرواز کند سپاه او را نشانه می گیرید چطور این آدمها وارد مجلس شدند آن هم با بمب انفجاری ؟سپاه متوجه نشد عجب !!!
اینها خوب درسشان را بلد هستند به کسانی تعلیم می دهند و آز آنها می خواهند چنین کاری کنند حالا حتی ممکن هست این افراد متعلق به یک کشور دیگر باشند می گویند بهشت می روید چون از اسلام  حمایت می کنید حتی ممکن هست به  القاعده یا داعش بگویند شما این مسئله را به گردن بگیرید  و به دنیا در عوضش ما از نظر مالی شما را بی نیاز می کنیم
از یک حکومتی مثل حکومت کثیف و فاشیستی ایران  هر چیزی در می آید
به امید روزی گلوله های مردم و مبارزان راستین راه  خلق آماج سینه های این زالو صفتان شود .
زنده باد سوسیالیزم ..

卍shahin卍:
هر بژی🌹🌹🌹ب امید روزی👍👍

https://t.me/Mabahesg

👆👆🚩🚩🚩✌️

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
👆👆🚩🚩🚩✌️

#مطلب_فیسبوکی_7

#فرهاد_شعبانی_11

یک جمعبندی کوتاه از حملات تروریستی امروز در تهران
فرهاد شعبانی
در جریان حملات تروریستی امروز تهران 12 نفر جان خود را از دست دادند و 39 نفر مجروح شده اند. اکثریت قربانیان این عملیات تروریستی را متاسفانه غیرنظامیان و مردم عادی در بر می گیرند، لذا در این رابطه توجه به چند نکته ضروری است.
انجام چنین عملیاتی توسط داعش و تروریستهای رقیب "تروریسم جمهوری اسلامی" برای تحلیل گران حوزه امنیتی و نظامی و حتی خود رژیم هم قابل پیش بینی بود. اجرای این عملیات که نماد قدرت سیاسی جمهوری اسلامی و جلوه مذهبی "اسلام شیعه یعنی قبر خمینی" را هدف قرار داد، از یک سو نقشه مند بودن عملیات را نشان می دهد و از طرفی دیگر بی پایه بودن ادعاهای فرماندهان نظامی رژیم مبنی بر بالا بودن قدرت دفاعی و اشراف نیروهای اطلاعاتی رژیم بر تحرکات نیروهای تروریست رقیب را به نمایش گذاشت.
صرفنظر از جنبه های اطلاعاتی و نظامی رویداد، این عملیات، یک عملیات تروریستی است. قربانیان این تروریسم دو طرفه مردم ستمدیده ایران هستند. پیامدهای زیانبار آن در صورتیکه جبهه سومی شکل نگیرد دامنگیر مردم ایران می شود. مردم تحت ستم ایران در حاضر گرفتار  سیاستهای جنایتکارانه رژیم در بعد داخلی هستند و اجرای این عملیات نشان داد که مردم ایران دارند تاوان سیاستها و دخالتهای منطقه ای جمهوری اسلامی هم را پس می دهند. نباید اجازه داد جمهوری اسلامی و سرکوبگران مردم ایران از فضای عاطفی قربانی شدن شماری از شهروندان در راستای منافع خود بهره برداری بکنند. نباید اجازه داد پیامدهای این عملیات تروریستی امنتی تر کردن و میلیتاریزه تر شدن جامعه را به دنبال داشته باشد و رژیم به بهانه این عملیات مردم را حول شعارهای ملی - مذهبی بسیج کند. جمهوری اسلامی درست به اندازه داعش که مسئولیت اجرای این عملیات تروریستی را بعهده گرفته است مقصر و محکوم است. بنابراین تروریسم جمهوری اسلامی و داعش علیه مردم ایران و منطقه در این رویداد به یکسان محکوم است.
بدون شک جمهوری اسلامی در صدد انتقام برخواهد آمد و شماری از مردم بیدفاع ایران و یا یکی از کشورهای همجوار قربانی این انتقامجوئی خواهند شد. تنها با قدرت جبهه سوم، جبهه کارگران و زحمتکشان و مردم ستمدیده ایران است که این تروریسم افسارگسیخته طرفین را می توان مهار و سرنگون کرد. این جبهه را باید شکل داد و تقویت کرد. سرنگونی جمهوری اسلامی گام اول مهار و پایان دادن به این تروریسم منطقه ائی است.

@Irancomonist

https://t.me/Irancomonist

رفقا لطفا در رابطه با این موضوع حمله مسلحانه در تهران بحث را شروع کنید.

باید بتوانیم نقشه و برنامه های شرورانه رژیم رو رسوا کنیم.

#96_3_17_1

همانطور که در این اطلاعیه آمده...

رفیق فرهاد شعبانی عزیز به خوبی اشاره می کند به اینکه باید در برابر چنین حرکت و اقداماتی باید طبقه زحمتکش و کارگر و مردم ستم دیده بتوانند جبه سومی نیز  ایجاد کنند و در برابر هر دو جریان متوحش اسلامی یعنی داعش سنی و جمهوری اسلامی شیعه به ایستند و مقاومت کنند.

سرنگونی جمهوری اسلامی گام اول  مهار و پایان دادن به این تروریسم منطقه  ائی است.

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک:
دوست داری داعش بیاد سر وقت خونه و زندگیت!؟

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
فکر کنم شما این نمایشهای رژیم رو باور کردید؟؟؟

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک:
یه خورده از خونه گاهی بیا بیرون

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
خب شما چه نظری دارید نسبت به این رویداد؟

میشه نظرتون رو بگید که ما هم بیشتر متوجه بشیم؟

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک:
امریکا داره منطقه رو به آتیش میکشه تا همه ثروت منطقه رو  بالا بکشه

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
#96_3_17_2

اون خیلی وقته که این کار رو میکنه!

این دلیل نمیشه!

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک:
پس بهش اجازه جولان ندیم تا خشونت گراهی داخلی هم دست بالا رو داشته باشن

خشونت و انسداد سیاسی خواست سرامایه داری رانت خوار و تجارتی است

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
بنظر من که احتمال یک انتقام جویی از طرف داعش بعید نیست و رژیم هم از قبل این رو پیش بینی کرده بود.
این سیاستهای مداخله گرانه این رژیم نکبت که همچین حملاتی رو متوجه مردمش کرده
که متاسفانه تلافات و آسیبهاش رو مردم باید بپردازند!

من مطمئن هستم که کاسه ای زیر نیم کاسه است.

این جریان به این راحتی صورت نمی گرفت.

چرا بعد از انتخابات همچین جریانی روی داد؟

چرا در هنگام انتخابات روی نداد؟

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک:
اگه قبل از انتخابات بود می گفتی می خوان هرکاری که دلشون می خواد بکنن

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
خیلی سوالها وجود دارد؟

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک:
لطفن  تحلیل طبقاتی بکنید نه از این تحلیل های .........

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
نه خیر جناب!

اگه قبل انتخابات بود اون اجیر ش

ده ها و مزدورانشون هم جرات نداشتن که به پای صندوقهای رای نمایشیشون برن؟

لطفا شما بفرمایید تحلیل کنید.

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک:
من تحلیلم رو انجام دادم به مزاق شما خوش نیومد

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
همین!

دو کلمه که تحلیل نمیشه

اینا تحلیل نیستن دوست عزیز

اینها تعصب ناسیونالیستی که رژیم به آن خیلی نیاز داره!

کار عملی شما چیه؟

که ما هم از تجربیات شما بیاموزیم.

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک:
یه نگا به بالا بنداز

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
الان این متنتون هیچ ربطی به موضوع و بحث ما نداره؟؟؟

ببینید دوست عزیز من هیچ وقت تلاشها و کارهای شما رو نادیده نگرفته و بسیار ارزش قائل میشم برای زحماتتون ولی باید رادیکال بشید.

مطالبه از خود سیستم و نظامی که مناسبات و شرایطش بر چنین عملکردی استوار است هدر دادن زمان می باشد.

در صورتیکه همین مبارزه به صورت بسیار کمی هم که باشد ولی رادیکال و مستقل باشد برای طبقه کارگر سودمندتر و موفقتر خواهد بود.

امیدوارم که در بحث و گفتگوهای آتی به این موضوعات نیز بپردازیم.


ولی امشب قصد داریم پیرامون این جریان حمله مسلحانه بپردازیم.

نباید گول رژیم رو بخوریم.

حتی اگر این جریان توسط داعش جنایتکار باشد که رژیم جمهوری اسلامی نیز داعش دیگریست و با اجرای اعدامها، جلو چشم تمام کشورهای مدعی دمکراسی ثابت کرده که از داعش بدتر هستند.

هر دو جریان و هر جریان مذهبی و ناسیونالیستی بقایشان در قتل و کشتار و رعب و وحشت و جنایت هستند.

باید طبقه کارگر ایران آگاه تر از اینها باشند

۸ سال به بهانه جنگ و دفاع از کشور چه قتل و کشتار و سرکوبی رو به راه انداختند و از دیده همه پنهان بود.

این رژیم بقاش فقط به نا امنی و جنگ ویرانی گره خورده

ببینیم این نمایش اردوغانی که نمایش خامنه ای و روحانی باید نام نهاد چه اهداف شومی رو دنبال خواهد کرد.

مگه اردوغان هم همچین برنامه ای  رو اجرا نکرد.

دوست عزیز لطفا در هنگام بحث و گفتگو و جلسه پست نزار😠!!!!

مگه ارتش ترکیه تانکها رو به خیابان نیاوردن

مگه تعدادی بی گناه رو هم قربانی نمایششون نکردن...

این هم بی شباهت با جریان اردغان نیست؟

چرا بعد از آروم شدن و تمام شدن انتخابات همچین اتفاقی افتاد.

اون موقعه که این جنایتکارهای نمایشی به نقاط بیشتری می تونستن حمله کنند و تلفات بیشتری به نیروهای رژیم بزنن

تازه چرا این وسط مردم بیگناه و بدبخت رو قربانی کردن

در ضمن این پیغام که این ماجرا ادامه دارد پیام خوبی رو نمیرسانه


پیام اینه که ایران نظامیتر خواهد شد

اعدامها بیشتر و سرکوب و قلع و قم از گذشته بیشتر خواهد شد.

پیغام این است که طبقه کارگر و زحمتکش ایران که با جسارت و شجاعت وصف نا پذیری در میدانهای مبارزه عملا حضور دارند رو بیشتر تحت فشار قرار بدن.

پیغام اینه که زندانیان سیاسی که با هر طریق مقاومتشان را از درون زندان هر روز بیشتر و بیشتر می کنند و صدایشان به گوش جهانیان میرسد را خفه کنند و از اذهان دور نگه دارند.

ما نباید فریب بخوریم

ما باید مطالبات خودمان را دنبال کنیم.

نگذاریم حس ناسیونالیستی و میهن پرستی ما را از مبارزه واقعی دور نگهدارد.

حداقل مردم ایران دیگر نخواهند گذاشت که دوباره قربانی و فریبخورده این رژیم شوند چون ۸ سال جنگ رو دیدند و تجربه کردند.
جنگی که باعث و دلیل به درازا کشیدنش خود رژیم بود و چه  انسانهای بیگناهی رو که به کشتن ندادن و خود عاملین این رژیم بر مسند قدرت تکیه زدند.

#96_3_17_3

رفیق امید عزیز خوشحال خواهیم شد که همراه دیگر رفقا این بحث رو ادامه بدید و نظرات و دیدگاههای خود را بیان کنید.🌺🌺🌹🌺🌹

رفقا لطفا در بحث مشارکت کنید.

رفیق امید:
در حال حاضر سیستم ارتجاعی رژیم دچار بحرانهای متعددی در داخل دستگاههای حکومتی و نهادها و جناحهای مختلف ازجمله اصولگرایان و اعتدالیون وووووو...شده در این میان با توجه به این مشکلات که بخصوص در انتخابات اخیر مشاهده شد علیرغم تنشها و پا پس کشیدنها و جبهه گیریهای متعددی که اتفاق افتاد این خود مزید بر علت است ....
سپاه پاسداران وابسته به خط رهبری نهادی با قدرت نظامی و سیاسیت ....
در این میان فشارهای دولت امریکا و همپیماناش بر رژیم و خریدن تسلیحات نظامی دولت عربستان مبنی بر تجهیز قوای مسلحه و خط ونشان کشیدنهای دول عربی و متحد شدن انها با سیاستهای امریکا و عربستان برضد رژیم ایران ..میتوان این سناریو را با توجه به این فشارها و تهدیدات ارزیابی کرد

مسئولیت این فاجعه رو داعش بعده گرفته این طبیعیه که گروه توریستی داعش این حمله انتحاری رو بعهده بگیرد ...
چون در واقع رژیم اخوندی ارتجاعی خود یکی از پشتیبانهای منطقه ای بر حضور داعش در خاورمیانه بخصوص در سوریه

این شکل انتحاری تقریبا حالت نمایشی داشت ...
میتوان با کودتای اردوغان تدوین شده و نمایشی فرض کرد

ولی سوال اینجاست که ایا داعش ابوبکر بغدادی با داعش ایران چه خصومتی دارد
م

گر هر دو موافق ایدولوژی اسلام ناب محمدی نیستند و برای هدفهایی مشترک همدیگر رو پشتیبانی نمیکنند

اصلا چه معلوم که کار داعش باشد

شاید هم این تعرض کار سپاه پاسداران رژیم باشد

شاید هم این سناریوی تدوین شده از سوی اردغان باشد

همانطور که رژیم ایران در به زانو دراوردن پارت دمکرات کوردستان ..پ.کا.کا...نسبت به اینکه اردوغان بتواند پیشمرگان پ.کا.کا.را در اردوگاههای خود زمین گیر بکند ...این سیاست رو در جنگلهای تحت نفوذ پیشمرگان که با سوزاندن جنگلها

در چندین مناطق دست به این چنین سیاست مذبوحانه زد

همه ی تحلیل ها امکان دارد .....این یک نظر سیاسی است ...تا چه حد مقبول انسانهای سیاسی باشد ....بحث دیگری

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
درود رفیق امید عزیز👍👍👍👍🌹🌹🌹🌹

رفیق امید:
خواهش رفیق کاوه در حد توانم بود .........🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
بسیار تحلیل خوب و عالی بود رفیق امید عزیز

خسته نباشی

امیدوارم که رفقای دیگر نیز به اظهار نظر بپردازند.

‌تۆفێق:
بادرود بر رفقای گرامی ،
در عمر ؛ج ا؛ما بارها از این جنگ قدرتها را زیاد دیدەایم .
اگر بفرض اینها هم داعش باشند .ابهت امنیت ؛ج ا؛ در میان مردم فرو ریختە ومردم درک کردند کە در برابر اینگونە حملات چقدر دم ودستگاە امنیتشان ضعیف است.

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
ژیلا:
من موندم وقتی تو یە شهری مثل سنندج بخواهی وارد دادگاه بشی برای یه کار شخصی چند بار بازرسی بدنی میکنند و بعد می ذارن بری تو مجلس در تعجبم اصلا با عقل جور در نمیاد این مجلس از درب ورودیش تا خود مجلس چندین بازدیدی داره حالا چطور این داعش با این همه مهماتی که به خودش بسته تونسته راحت وارد بشه !!!!!چه نمایش مسخره ای راه انداخته اند خود جمهوری اسلامی که از داعش بدتره هزاران انسان بی گناه رو تو زندانها اعدام و نیست و نابود کرده و خودش باند مافیایی چون سپاه پاسداران داره و دست داعش رو از رو بسته زده رو دست داعش حالا چطوری این داعش تونسته به دو تا مکان حساس این رژیم که به شدت محافظت شده هست وارد بشه و حمله انتحاری انجام داده معلوم نیست چه آدمهای بدبختی رو آوردند بهشون این بمب ها رو وصل کردند و فرستادنشون داخل مجلس و قبر خمینی دیگه از این به بعد بهانه دست رژیم افتاده که هر کسی رو گیر آورد به بهانه داعش سرشون زیر آب بکنه عجب دولت کثیف و جنایتکاریه از هر ترفندی برای سرکوب و خفقان استفاده میکنه داعش باید بیاد زیر دست اینا دوره ببینه اینا کارکشته ترند و کهنه تر از داعش چون داعش نوپاست ولی این داعشی کهنه قدیمی ۳٨ساله مردم رو بازی میدن این جانیها ، تو سالهای ۶۰هم یه انفجار تو مجلس اتفاق افتاد بعد اینکه رفسجانی از مجلس رفت بیرون و خامنه ای هم دیر تونست فرار کنه که دستش اون جوری شد اون موقعها که داعش نبود اخه کلاغ به کلاغ میگه روت سیاه اینا خودشون داعش قانونی و رسمی تو ایران هستند دارن دست و پا میزنند اون از موسسه کاسپین که پول هزاران نفر رو بالا کشید اون از ساختمان پلاسکو اون از وضعیت اهواز مردم از دست اینا به تنگ اومدن و میخوان با این دلغک بازیها خفقان رو بیشتر کنند ...

https://t.me/Mabahesg

جلسه:۳۶ مباحث گروه تلگرامی رهائی🔴موضوع جلسه: ,,نقدی که سازمان فدائیان (اقلیت) در ۳ صفحه نسبت به حزب کمونیست ایران و کومه له سازمان کردستان این حزب داشته اند و بحث و گفتگو و پیرامون این نقد ناروا !!! ،،

★کانال مباحث★رهائی★Rahai★:
🚩☆🚩 @Mabahesg

💠 چهارشنبه 💠
۹۶/۰۳/۰۳ - 24.24.05.217

#جلسه_36 ⚪️

🔴موضوع جلسه:

,,نقدی که سازمان فدائیان (اقلیت) در ۳ صفحه نسبت به حزب کمونیست ایران و کومه له سازمان کردستان این حزب داشته اند و بحث و گفتگو و پیرامون این نقد ناروا !!! ،،

🔵گروه تلگرامی:
🚩☆رهائی☆🚩

بحثهای برگزار شده در این تاریخ در گروه تلگرامی ☆✌رهائی✌☆🚩🚩🚩:

✨ ۹۶/۰۳/۰۳ ✨

@Mabahesg

https://t.me/Mabahesg

👇☆👇☆👇☆🚩🚩🚩

شالا:
شور بختانه با همین خیالهای باطل واختلاف انداختن وتضعیف کردنها موجب سر
گردانی ونا امیدی احزاب چپ میخواهند بشوند ، من کل مطلب را خواندم جز
نفی مبارزه  و بدبینی به احزاب چپ ایران که هم مبارزه ای انترناسیونالیستی دارند
وهم مخالف ناسیونالیست می باشند ، چیزی دستگیرم نشد حال بااین گفتگو
چه  میخواهند ثابت کنند را نمیدانم ،  ماهم واقفیم که آمریکا واقمارش وعربستان
درصدد تجزیه وبنا نهادن یک پایگاه توسط برخی از کوردهای ناسیونالیستی در
جبهه عراق وسوریه را دارد ولی دلیل بر حزب کومله وپیشگامان چپ انقلاب  نخواهد بود چون احزاب کورد ایران بخصوص کومله که یک حزب انترناسیونالیستی
ومسلح علیه بورژوازی است هدفی جز رهایی پرولتاریا را نداشته ونخواهد داشت ..

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
درود رفقا

#96_3_3_1

ببخشید که یه خورده دیر جلسه امشب رو شروع کردیم

امیدوارم که رفقا در این جلسه اظهار نظر بفرمایند.

هیوا:
رفقا درود

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
من یه بار دیگه فایل پی دی افی که از طرف سازمان فدائیان (اقلیت) که در رابطه با نقد به حزب کمونیست ایران و کومه له بوده را در گروه به اشتراک می گذارم.

تناقضی که حزب کمونیست باید آن را حل کند
برگرفته از نشریه کار شماره 741- ارگان سازمان فدائیان ( اقلیت )
بیانیه مشترک بایکوت انتخابات در کردستان، با امضای سازمان کردستان حزب کمونیست ایران (کومه‌له)، حزب

هیوا:
خوب کاری میکنید

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
امیدوارم رفقای فدائی (اقلیت) در جلسه امشب شرکت کنند.

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺

هیوا:
من متن را خوندم  انصافا در کامل بی انصافی مستقیم حزب کمونیست ایران را به توپ انتقاد نابجا بستند

شهلا:
رفیقا چرا حزب باخبات که یک گروه یا سازمان مذهبی وبورژوایی است به انفاق این بیانیه را داده؟

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
👍👍👍👍

با درود به رفقای عزیز سازمان فدائیان (اقلیت)

در رابطه با نقدتون به حزب کمونیست ایران و عملکرد کومه له سازمان کردستان این حزب در کردستان باید بگویم که اول از همه از توجه و دلسوزی و ابراز نگرانیتون برای تاکید بیشتر بر مبارزات طبقاتی و پرولتاری تشکر و قدردانی می کنم.

ولی باید توجه کرد که چرا باید در رابطه با حرکت و یا تاکتیکهایی که شرایط الزام آور منطقه و زمان آن حکم می کند که کاربردی ترین تاکتیک سیاسی رو بکار برد حملات شدیدی به سیاستهای اتخاذ شده می شود و این در حالیست که بنظر من چنین انتقادات شدیدی به حزب کمونیست ایران و کومه له سازمان کردستان حزب کمونیست ایران منصفانه نیست.

به این خاطر که شما مطرح کردید که چرا باید حزب کمونیست ایران ارجعیت بیشتری به منطقه کردستان میدهد و نقاط دیگر ایران رو نادیده گرفته است!

🔸آیا واقعا اینطور است؟ یا شرایط کنونی کردستان نیز همزمان با شرایط ایران در حال دگرگونی و تغییرات گسترده تری است!

🔹آیا در بخشهای دیگر ایران احزاب فراوانی مثل کردستان وجود دارند؟

🔸آیا خواسته ای که متحدانه انتخابات رو تحریم کنند یک خواسته بروژوازیست؟

🔹آیا کومه له بر سر مسائل ناسیونالیستی این احزاب توافق داشته یا نرمشی بخرج داده یا هدفی بجز تحریم پر قدرت تر انتخابات را داشته است!

🔸آیا حزب کمونیست ایران و کومه له سازمان کردستان این حزب تا به امروز بر شرایط مبارزاتی و طبقاتی و چپ و سوسیالیستی دور شده است یا هر روز بیشتر بر این اصل تاکید کرده است.

vahid1234:
هیوا جان کلمه انصاف بحدی نا آشناست که بی انصافی غریبتر است. نقد را با نقد اصولی جواب میدهند و نه با واژه های مذهبی رفیق جان

هیوا:
ببنید رفیق از همه بهتر میدانید کومه له تنها سازمان و حزب  چپ و کمونیست در طول حیات سیاسی کردستان ایران بوده و هست ایا به نظر شما اگر جریانات چپ وکمونیست در کردستان وجود داشتند کومه له با این نوع احزاب کار مشترک میکرد قطعا نه ایا به نظر شما کومه له مثل مجاهدین فقط بگوید خودم بهتره یا سعی کند در از شرایط موجوداستفاده کند میشه جواب بدید

از کی کلمه انصاف مذهبی شده ما نفهمیدیم

همیشه از کسانی که کارهای که خود کرده اند را بی نقص و کار دیگران را پر از عیب و ایراد میدانند بیزارم
چرا طیف چپ ایرانی انهای که در گذشته درکنار کومه له در جنبش کردستان حضور داشتند  ان دوره را چون خود دران بودند بهترین و امروز را که چون موجودیتی ندارند سرتاپا ایراد میدانند

ژوان:
سڵاو رفیق کاوە اگر اویت ڵینگی گروهم پی بدە

vahid1234:
رفیق کاوه. ممنون از نظرات شما و سوالها. من هر چه میخوانم و با نوشته رفقای اقلیت در نشریه مقایسه میکنم، فقط میتوان از همان نوشته کپی برداشت و به شما جواب داد. بحث زیادی در این باره نیست رفیق جان. نقد رفقا بجا بوده و در شرایطی این نقد زده میشود که حزب کمونیست برای بار چندم در این 3 سال اخیر در کنار احزاب و نیروهای ناسیونالیست نشسته و مناسبات سیاسی داشته. تاکتیک رفقای حزب تاکتیکی اصولی نبوده و بیشتر مسئله منافع حزب در

کردستان است تا منافع حزب بعنوان یک نیروی کمونیست و اینترناسیونالیسم. ممنون

هیوا:
به نظر شما چکار باید میکردنظرتان را بگوید خوب چرا فقط بلدید نقد کنید خوب راهکار هم بدیدلطفا

vahid1234:
هیوا. این نقد از سوی سازمان فدائیان اقلیت به حزب کمونیست ایران زده شده و جوابگو و دادن آلترناتیو و ..... اینگونه مناسبات نیز از طریق رفقای اعضا حتمن صورت خواهد گرفت. من و شما اینجا درد دلمان بیشتر خالی شدنمان است و دردی را دوا نمیکند

رفیق امید:
سلام رفقا خسته نباشید ...

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
رفیق وحید عزیز میشه بگید که بر سر چه منافع بروژوائی توافق شده ؟

درود رفیق امید عزیز

هیوا:
من خود را عضو کومه له میدانم چون زندگیم با کومه له گره خورده حرفی که هم میزنم درد دل نیست دفاع از هویت خودم هزاران انسان شریف  از نقدهای نابجا هم واقعا ناراحت میشوم

vahid1234:
رفیق کاوه. رفقا درست بر سر دولت اقلیم در کردستان و بزودی در سوریه اشاره کرده اند. تصور آن نیز هست که در آینده چنین مسئله ای در کردستان بوجود بیاید.                            اینکه کدام تغییرات مدنظر حزب کمونیست است، مسکوت مانده است. البته اتفاقات و تغییرات متعددی در این چند سال در منطقه خاورمیانه رخداده است، اما یکی از آنها رشد ناسیونالیسم و بهطور خاص، تا جایی که به کردستان مربوط میشود، رشد ناسیونالیسم  .کرد است

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
نه اینطور نیست رفیق


خارج از توضیحات و نقد و برسی و همکاری احزاب چپ با همدیگر، ما نیز این حق رو داریم که به عنوان کارگران و طبقه پرولتاریا به اظهار نظر به احزاب و جریانهای چپ و کمونیست و عملکردشون بپردازیم.

هیوا:
خوش امد رفیق درود

vahid1234:
رفیق هیوا. بار اول ما را بی موجودیت دانستی. اکنون هم نقد نا بجا.     آیا شما اصلن دربی را برای مناسبات رفیقانه و بحث و تبادل نظر باز میگذارید.     رفیق جان پیروز باشید ولی ادبیات من و شما به جائی نمیرسد

ژوان:
درود رفیق خۆش اومدی

رفیق امید:
رفقا اگر توجه داشته باشید در کتاب لنین و مسئله ی ملی بوضوح به این موضوع اشاره کرده

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
درود رفیق سمکو عزیز
به جمع رفقای رهائی خوش اومدید🌺🌺🌺🌺

🌺🌺🌺🌺🌺

vahid1234:
رفیق هیوا با شما کاملن موافقم. من نیز اگر سوالی از سازمان یا حزبی داشته باشم، مستقیم به آنها مراجعه میکنم و نظرم را در سایتشان مینویسم تا رفقای دیگر نیز همراه من باشند. تلگرام محل بحث سازمانها و احزاب نیست عزیز      این سایت سازمان حضور شما و رفقا حتمن جواب خواهند دادhttp://www.fadaian-aghaliyat.org
info@fadaian-minority.org

هیوا:
فقط خواستم بدانی نقد غیر دوستانه چقدر سخت  چقدر هم رزم خودتو اذیت میکنه

رفیق امید:
لنین درباره حق ملل در تعیین سرنوشت خویش بر این تاکید میکند که رفع ستم ملی حقی بجا و شایسته است ..
اینجا سوال پیش میاد که تا چه حد تاکتیک سیاسی کومه له در خصوص نشست و بیانیه مشترک با احزاب بورژوایی کردستان ایران در ارتباط با تحریم انتخابات رژیم ...اصولی و منطبق با دیدگاهای مارکسیسم و لنین بوده

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
رفیق حمید عزیز لطفا در همچین بحثهایی سخنان مطرح شده رو به خود نگیرید و اجتزه بدید که بحث ادامه پیدا کند.

و اگر هر کسی در بحث نتواند که سخنش رو خوب بیان کند این مشکل برای اون شخص خواهد بود نه شما و در کل برای تمامی رفقا در تمامی بحث ها این روند موجود است. پس لطفا بحث رو با چنین نظراتی خاتمه ندید و همچنان اجازه بدید که بحث ادامه یابد تا نتیجه ای در بر داشته باشد.

همگی ما رفیق و مبارزان طبقه کارگر و پرولتاریا هستیم که باید به روند مبارزات طبقاتی کمک کنیم.🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺

#96_3_3_2

vahid1234:
🌹

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
چرا رفیق همچین نظری دارید؟

این بحث فقط برای تلگرام نیست رفیق عزیز!

هیوا:
ممنون گرامی حتما در قالب یک مقاله جواب رفقایی اقلیت را خواهیم داد

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
شاید در این گروه که ۱۰۹ نفر عضو داشته باشد برگزار شود ولی در سایت و فیسبوک این بحثها قابل مشاهده هستش

👍👍👍👍👍🌹🌹🌹🌹🌹

رفیق امید:
راهنمای نظری کومه له در تدوین برنانه ی خود برای مبار ه با ستمگری ملی تحت عنوان برنامه  کومه له برای حاکمیت مردم در کردستان و همچنین چراغ راه عمل سیاسی و مشخص ان عملا ....بر گرفته از تئوریهای لنینیستی که مشخصا بر میگرده به مسئله ی ملی ..و کمونیستها بایستی با اتکا به عبارت روشن در امر مبارزه با ستمگری ملی فعالانه شرکت کنند ...

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
بنظر من رفیق حمید نباید بحث رو مختوم کنه و بگه که ما نباید به این مسائل بپردازیم و این کار حزب هستش؟

سوال اینجاست که تیا احزاب برای طبقه کارگر تلاش نمی کنند؟

رفیق امید:
در اینجا سوال پیش میاد که این عبارتها گفتم چرا اپورتونیستها از درک ان عاجزند ...

Naadia M:
درود رفقا شب بخیر خسته نباشید
عزیزان
رفقا فرمودن

د با ادمینهای پیشتاز

 تماس بگیرید 🌸

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
و اگر برای طبقه کارگر فعالیت و تلاش می کنند پس طبقه کارگر نیز این حق رو دارد که به عملکرد احزابی که خود رو مطعلق به طبقه کارگر میدونند رو مورد ارزیابی قرار بدهند؟

هیوا:
رفیق حمید حزب  راما تشکیل میدم  پس حق داریم در مورد ان هم نظر بدیم خوب یا بد

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
👍👍👍🌹🌹🌹

ببینید رفیق نادیا عزیز

واقعا اینکه ما برای نظرات طبقه کارگر و زحمتکش جامعه ارزش قائل نشیم و سریعا جلو اظهار نظر رو بگیریم و به حزب ارجاع بدیم یک عملکرد کمونیستی و چپ نخواهد بود؟

ما باید بتوانیم در حد و اندازه و توان خود به اظهار نظر بپردازیم.

رفیق امید:
در نوشته که چریکهای فدایی نوشته بودند ..که حزب کمونیست باید این تناقضات رو حل کنه
نوشته اند که دست اویز قرار دادن برای تسویه حسابهای گروهی و شخصی بود ...
بنظرم اصلا صحیح نیست این رو بعنوان اتهام و توهین به وجه شخصیتی حزب و سازمان کومه له که بیش از چهل دهه فعالیت مستمر در امر سازمانیابی و ترویج و اگاهگری را در کارنامه خود دارد قلمداد میشه

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
تابوی حزبی درست نخواهیم کرد.

وقتی می خواهیم که حکومت به دست طبقه کارگر منطقل شود یعنی برای نظرات و سخنانشون نیز ارزش قائل هواهیم شد!

درود رفیق ریبوار عزیز🌺🌺🌺🌺

رفیق امید:
چرا واقعا این اقدام سازمان کردستان حزب کمونیست ایران یک تاکتیک انحرافیست ...
دقیقا این سیاست و تاکتیک در تمام کنگرها در موردش بحث و تبادل نظر و با رای موافق همراه بوده

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
👍👍👍🌹🌹🌹

لطفا رفقا خواهش می کنم که بر اتمام این بحث تاکید نکنید و اجازه بدید که جلسه به خوبی ادامه یابد.

و نقدهایی که وارد شده رو برسی کنیم و به توضیحش بپردازیم.

👍👍👍👍🌺🌺🌺🌺🌺

رفیق امید:
در ضمن اتحاد عمل برای بایکوت انتخابات بوده و رد صلاحیت رژیم فاسد بوده نه تعمیم استراتژی و تاکتیک ....

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
#96_3_3_3

ریبؤار @:
درود به شما وهمگی رفقایی گرامی 🙏🙏🙏👌👌

هیوا:
رفیق امید متاسفانه اقلیت درست در راستای کارها و تیلیغات طیف کمونیسم  کارگری حرکت کرد  کاری که از این سازمان با این همه پیشنه مبارزاتی و اشنایی کامل با کومه له و شرایط مبارزه در کردستان  بعید بود

رفیق امید:
رفیق هیوا جان این تبلیغات یا سو تبلیغات از سوی هر سازمانی یا گروه یا حزبی باشد قابل دفاع است و میتوان از تاکتیک و استراتژی این نشست دفاع کرد .......

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
ببینید در این بیانیه کوتاه چریکهای فدائی (اقلیت) آمده که در زمانهای گذشته یعنی در دوران انقلاب ایران که تمامی نیروها در کردستان دور هم جمع شده بودند و اتحادهایی را بنا به شرایطی ایجاد می کردند با این دوران بسیار فاصله دارد.


در این نقد سازمان فدائیان آماده که در آن دوران فدائیان نیز در چنین اتحادهایی شرکت داشته و بر این اتحادها نظارت و احزاب اون دوران رو رادیکالتر و هم جهت با سوسیالیزم دانسته و حتی حزب دمکرات اون دوران رو که گویا دمکراسی رو برای کردستان و ایران خواسته اند دانسته است که با شرایط کنونی خیلی فرق دارد؟


و اما سوال اینجاست که چرا باید جریانها و احزاب چپ همیشه در خود بزرگ بینی گرفتار شدند؟

چرا سازمان فدائیان خود را بزرگتر و مهمتر تصور می کند که بدون مشارکتشان حزب کمونیست ایران و کومه له نمی توانند سیاست های درستی رو اتخاذ کنند؟؟؟؟

رفیق امید:
خوشبختانه با این نشست احزاب بایکوت انتخابات در اکثر شهرهای ایران بخصوص در مناطق کرد نشین جواب مثبتی به فراخوان حزب کمونیست و سازمان کردستانی ان کومه له داده شد ....

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
دقیقا این تاکتیک و عملکرد سیاسی نه سیاست بروژوائی بود و نه هدفی بجز تحریم بیشتر بخصوص در کردستان رو نداشت!

هیوا:
تمام این احزاب و سازمانها خود زمانی یا بخشی از حزب کمونیست ایران بودند یا در کنار این حزب با رژیم مبارزه کرداند ولی چون حالا هیچ پایگاهی در کردستان ندارند به جای اینکه  به کومه له کمک کنند مثل انقلاب ۵۷که با تمام توان از موجودیت احزاب چپ دفاع کردو  وحتی برای این دفاع هم صدها  کادر خود در این راه از دست دارند ان را به توپ انتقاد نادرست می بندند

رفیق امید:
این هم در نظر داشته باشید رفقا که کومه له جریانیست که سیاست و برنامه اش بر اساس منافع طبقاتی کارگر پایه ریزی شده و با عزمی راسخ از تمام ظرفیتهای خود در پیشبرد مبارزات طبقه کارگر در جهت تحقق استراتژی انقلاب کارگری و به قدرت رسیدن طبقه کارگر بکار خواهد گرفت .....

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
و اما در این نقد آمده که چرا حزب کمونیست ایران به کردستان ارجعیت بیشتری میدهد و چرا برای نقاط دیگر همچین ارجعیتی نمیدهد؟


اول باید گفت که برای حزبی که کمونیست و سراسریست همچین سخنانی نارواست!

بلکه پتانسیل و ظرفیت موجود نقاطی که جنبش ها در آن شدید است رو نباید رها ک

رد و بجای پشتیبانی و حمایت از آن گذشت.

آیا در هر نقطه ای از ایران جریان و حرکت کارگری و مردمی صورت بگیرد حزب کمونیست ایران حمایت خود را انجام نداده است که همچین اتهاماتی وارد می شود یا اینکه در کردستان نه فقط ایران بلکه در هر چهار قسمت آن تحرکات و اقدامات سیاسی چه از نظر سیاسی و مدنی و غیره در حال اجراست؟

آیا از حرکت مردمی و طبقاتی که هر روز گسترده تر می شود نباید حمایت کرد؟

آیا این یک برتری نقطه ای از ایران بر نقطه ای دیگر است یا اینکه تقویت مبارزات طبقاتی و کارگریست برای زنده نگهداشتن این تحرکات و اینکه غیر فعال نشدن می باشد.

همگی این عملکردها به این معنی نیست که حزب کمونیست ایران در قبال سایر نقاط دیگر ایران کمتر فعالیت می کند.

همانطور که میدانید کردستان مکانی بود که تمامی جریانها و جنبشها رو در خودش حفظ کرد و با اینکه تمام ایران بدست خمینی و رژیم فاسدش تصرف شد کردستان مقاومت کرد و رژیم با لشکر و سپاهش و با تمام امکاناتی که داشت به کردستان حمله کرد ولی نتیجه این مقاومت و استادگی این است که بعد از ۳۸ سال همچنان در تمامی مراحل سیاسی ایران کردستان نه به رژیم گفته است و در مقابلش ایستاده است و به هزاران حرکت مدنی و اجتماعی که بصورت خودجوش در آن شکل گرفته موجود است.

و این بخشی از هزاران دلایلیست که بصورت تاریخی و واقعی من می توانم در اختیارتون بگذارم برای سوالتون که حزب کمونیست ایران رو متهم به تناقض در امر سیاسی با کومه له کرده بودید.

توجه فرمایید که بیان این دلایل صرفا برای این سوال بود که بیان شده بود چرا حزب کمونیست ایران به کردستان بهای بیشتری میدهد و نقاط دیگر ایران رو با همین معیار در نظر نمی گیرد.

#96_3_3_4

و اما اینکه چرا باید یک امر سیاسی را به موارد دیگری ربط داده و مبارزه سیاسی اتخاذ شده را در چنین شرایط حساسی به حاشیه برده و اجازه پیشروی در چنین عملکردهائی را ندهیم!

چرا باید سیاستی که نه بروژوائی بلکه بر ضد حاکمیت موجود و نه به نفع بروژوائی و بلکه به ضرر آن اعمال شده است رو به صورت دیگری جلو بدهیم!

آیا این اتحاد بخاطر این بوده که کومه له با بروژوائی احزاب ناسیونالیسم و حتی مذهبی بر سر منافع بروژوائی بوده است؟

آیا سیاستش محرمانه و پشت پرده بوده است؟

آیا هدف واقعی اتخاذ چنین سیاستی روشن نبوده؟ که چنین حملاتی بهش وارد می شود؟

هیوا:
رفیق کاوه کاش یک نفر از این دوستان اظهارنظر میکرد

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
قطعه جواب تمامی این سوالات نه خواهد بود!

چون حزب کمونیست ایران و کومه له  به روشنی تمامی این عملکرد رو بصورت بسیار گسترده و رسانه ای به جامعه و دیگر احزاب بازتاب داه است....

هیوا:
ولی گویا فقط تهمت ونقد نابجا بلدن

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
اگه توجه کرده باشی رفقای ما از آغاز بحث بر ادامه ندادن این بحث و گفتگو اصرار داشتند پس انتظار بیشتر از این هم نیست!

حزب کمونیست ایران و کومه له در طول حیاتش همیشه در قبال هر شرایط و موقعیتی جوابگو بوده است و خواهد بود.

vahid1234:
رفیق کاوه، واقعن انتظار دارید به تمامی کمنتهای شما جواب داده شود و بحث را باز کنیم که حزب خوب است یا بد؟؟؟؟

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
چرا که نه؟

پس ما از دیشب به چه خاطر یک روز فرصت دادیم به رفقا...

وگرنه همون دیشب می توانستیم بحث رو شروع کنیم؟

هیوا:
پس چرا نقد میکنید و طومار مینویسید

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
در ضمن بحث بر سر حزب خوب است یا بد نیست؟

بحث بر سر نقد ناروا و حملات جریانهای چپ و کمونیست بجای اتحاد و همکاری بیشتر با هم است؟

vahid1234:
شما نقد های راه کارگر و هسته اقلیت و کارگران انقلابی ایران ( راه کارگر ) و اتحاد فدائیان کمونیست و ...... نسبت به این عمل حزب را خوانده اید؟

هیوا:
کجا هستند که ما هیچ کس را نمی شناسیم

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
من فقط اون فایلی که ۳ صفحه بود رو خوندم و بصورت بسیار مفصل به همراه رفقای عزیز پاسخ دادیم...

vahid1234:
هیوا جان. عضو حزب هستید و از مسئول حزبتان خواهش کن برایت بفرستد

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
خب رفیق چرا بحث رو به حاشیه میبرید

همین نقد سازمان فدائیان (اقلیت) کافیه؟

ما بحث بر سر همین متن رو داشتیم

https://t.me/Mabahesg

👆👆🚩🚩🚩✌️

vahid1234:
رفیق کاوه. شما فقط آن دو صفحه نقد رفقای اقلیت را خواندیدی، چون شانس با شما یاری کرد و نادیا در گروهتان زد. در غیر اینصورت دیشب هم با خاطر آسوده میخوابیدید

هیوا:
متاسفانه یکی از اشتباهات حزب در طول چند سال گذشته اهمیت دادن به گروهای وهسته های اینترتی بوده من شخصا بارها اعتراض کردم نسبت به این کار حزبی که کلا اعضای ان بیست نفر چرا باید ما ان رااین قدر بزرگ جلوه بدیم بهش اعتبار ببخشیم

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
خب ما با همون دو صفحه این همه نطق رو کردیم امکانش هست شما که کل مطالب رو خوندید بیشتر در رابطه اش صحبت کنید.

‌تۆفێق:
رفقا بادرود بر شما.
من نتوانستم متن سە صفحەای فداییان اقلیت را بخوانم .
اما از نوشتەها وبحث شما عزیزان دانستم ،چە بودە .
چرا ٱنهایی کە خودرا چپ وخط سومی میدانند همیشە کۆمەڵە را مورد بازخواست قرار میدهند .درمورد این بیانیە بایکوت انتخابات فرمایشی ،کە کۆمەڵە با دیگر نیروهای ناسیونالیستی اعلام کردەاند چە مشکلی داشتە ؟
دوما در سالهای 58,59.60کە سازمان چریکهای فدایی خلق اقلیت ،با حزب ناسیونالیستی وملیگرای کوردی دمکرات در کوردستان ،در جنگها وپایگاههاباهم بودند آیا کۆمەڵە یک بار آنها را بە همسویی با ناسیونالیسم یا نیروی بورژوازی متهم ونقد کرد؟

هیوا:
متاسفانه کومه له در برخورد با احزاب و سازمانهای چپ با احتیاط عمل کرده و حتی خیلی جاها به جای دفاع از خود سکوت کرده که تابعات ان هم این عمل کرده امروزه

‌تۆفێق:
حتی در یادنامە جانباختگان راە سوسیالیسم هم از این جانباختگان ،همیشە با احترام یاد کردەاست.

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
👍👍👍🌺🌺🌺🌺

#96_3_3_5

هیوا:
رفیق کومه له به اهداف انسانی خود باور کامل دارد وبرای رسیدن به این هدف والایی انسانی هم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کردو در رابطه با جان باختگان کمونیست هم وظیفه خود میداند از این انسانهای شریف با احترام یاد کند از هر حزب وسازمان و گروهی هم که باشندفرقی نمیکند

‌تۆفێق:
سپاس از روشنگریتان،رفیق

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺

👍👍🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹

vahid1234:
هیوای عزیز و گرامی و رفیق کومله حزب کمونیست ایران............... حزب باید چگونه رفتار میکرد که این مشکل امروز پیش نمیامد و اقلیت به حزب نقد نمیکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هیوا:
شما جواب بدید شما نقد میکنید خوب بگوید چکار باید میکرد

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
خب رفیق حمید عزیز شما بگید که کجای این سیاست غلط بوده؟

کجاش یک سیاست بروژوائی بوده؟

آیا تحریم کردن پرتوان انتخابات یک امر بوژوائیست؟

vahid1234:
شما فرمودید با احتیاط عمل کرد. لطفن شیوه دیگر رفتار حزب را هم بنویسید که رفقای حزب در آینده با سازمانها چنان رفتار کنند.

‌تۆفێق:
بلە کمونیست بودن را بە تمامی کمونیستها نمایاندە است .ودر تمام این سالها با آگاە کردن طبقە کارگر از هیچ چیزی دریغ نکردە حتی با جانفشانی در اعتلای طبقە کارگر چە در کوردستان چە در سایر مناطق ایران .

هیوا:
انتقاد به هر کار وعمل کردی باید با راهکار همراه باشد  خوب بفرمایید

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
رفقا لطفا احترام متقابل رو رعایت کنید🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺

ما دشمنی با هم نداریم

ما فقط نقدهای وارده را بسیار منطقی و با استدلال رد می کنیم. و در رابطه اش توضیح میدهیم.

هیوا:
دشمنی نیست کاوه عزیز  ما کمونیستها در بحث وجدل با هیچ کسی تعارف نداریم عادی این نوع حرف زدن

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
و نیازی نیست که موضع تندی به هم بگیریم.🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺

👍👍👍👍

‌تۆفێق:
👏👏👏👏👏👏

vahid1234:
کاوه جان. انواع و اقسام اپوزیسیون در مقابل جمهوری اسلامی داریم. از چپ رادیکال گرفته تا جمهوری خواهان و لاهیک ها و سلطنت طلبها و مجاهدین و ناسیونالیستها و .............   تحریم جمهوری اسلامی و بخصوص تحریم فعال از شعارها و تاکتیکهای نیروهای چپ رادیکال است که سازمان فدائیان ( اقلیت) و حزب کمونیست ایران و نشست همکاری نیروهای چپ و کمونیست در این میان هم راه و هم تاکتیک بودند. خط و مرز طبقاتی را حفظ کرده و در کنار یکدیگر به مبارزه طبقاتی ادامه میدهند.    یکباره یک نیروی انقلابی برای خالی نبودن عریضه و نواختن روح سوسیالیزم در کنار احزاب ناسیونالیسم و راست که همیشه در صف ضدانقلاب بوده اند مینشیند و انتظار به به و چه چه شنیدن دارد؟؟؟؟؟؟؟؟   وحید

هیوا:
رفیق وحید  از شما سوال کردم و دوباره سوال میکنم کومه له چکار باید میکرد ؟

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
درود رفیق عزیز

ولی باید توجه کرد که این نشستن بر سر چه مسئله ای بوده است؟

باید قبل از اینکه نقد رو ایراد کرد جوانب آن را نیز برسی کرد؟

آیا یک موضع سیاسی محرمانه ای داشته بود؟

آیا این عملکرد بر ضد طبقه کارگر ایران و کردستان بود؟

vahid1234:
هیوا جان. کومله در این چند سال اخیر در کنفرانسهای مشترکی با نیروهای ناسیونالیسم کرد ( 21 گروه ) شرکت کرده. در کردستان، نروژ، ا

نگلیس و ....      اینها نه به نفع مردم کردستان است و نه به نفع حزب کمونیست ایران که خود را حامی زحمتکشان میداند و به یک انقلاب اجتماعی اعتقاد دارد.   بنظر من از همان روز اول در صدد نفی این نشستها و نقد اصولی آن برای مردم باید میکوشید و نیروی خود را در جائی دیگر میگذاشت

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
ببینید تاکید بر امر مبارزه سیاسی در راستای سوسیالیسم و کمونیست از طرف نیروهای چپ و کمونیست و هشدار با ارتباط بیشتر با جریانهای ناسیونالیسم قابل تامل و سازنده هست.

ولی اینکه اتهام وارد شود که گویا حزبی سراسری خود را به یک نقطه ای از ایران معطوف کرده و به جریانهای ناسیونایسم نزدیکتر می شود تا چپها و کمونیست ها یک اتهام نارواست که باید در قبالش توضیح داده شود!

#96_3_3_6

هیوا:
کومه له از همان اویل انقلاب هزاران بار با احزاب ناسیونالیست کرد نشست داشته و داردو لی این مهمه ایا در طول چهار دهه مبارزه پیگیر تا حالا شده از سیاستهای کمونیستی خود فاصله بگیردیا مثل خیلی از احزاب چپ که کمونیسم را نفی کرده و میکنندچنین کاری کرده باشد ایا درطول سالها  مبارزه با رژیم شده  وسیله سیاستهای دولتهای منطقه شود  ایا تا حالا شده از جنبش های مدنی و کارگری در سراسر ایران دفاع نکرده باشد همیشه در اکثر این حرکتها سهیم نشده باشد ؟

‌تۆفێق:
👏👏👏👏👏👏👏

vahid1234:
رفیق کاوه. این تحلیل یک شبه و فقط با یک حرکت حزب نیامده. پیشنهاد میکنم با سازمان فدائیان ( اقلیت ) تماس بگیرید و نظرتان را در سایت آنها مطرح بکنید، تا رفقا به شما جواب بدهند.   تا انجا که من اطلاع دارم، رفقای این گروه به ادبیات سازمان فدائیان ( اقلیت ) آشنائی ندارند و باید برای هر جمله، مقاله ای را مدرک آورد تا بتوان روی آن بحث کرد. پیشنهاد ختم بحث را میدهم

رفیق هیوا با شما کاملن موافقم و بنظر من هم حزب کمونیست یک نیروی انقلابی و کمونیست است. ولی کمونیستها نیز اشتباه میکنند و این رسم کمونیستهاست که نقد رفیقانه کنند و بقول شما در سیاست شوخی هم نداشته باشند

هیوا:
اشتباه  جالبه

vahid1234:
رفقا خسته نباشید

رفیق امید:
ببنید رفیق وحید عزیز این استدالال شما درست نیست هرچند مورد نقد و انتقاد به نشستن با احزاب بورژوایی وجود دارد و نوک پیکان انتقاد در این نشستها رو به کومه له است ....
ولی باید اینم ور نظر بگیرید وه کومه له سازمان کردستانی حزب است و در بخش منطقه ایی هم فعالیت دارد و سازمانی پویا و زنده و توده ایی ....است ....
من بالا عرض کردم که حق ملل در  تعیین سرنوشت خویش ...
در ابعاد وسیع سیاسی و استراتژی و تاکتیک حزبی هم این گنجانده شده و در تمامی کنگره ها مورد بحث است ...
همچنان که کومه له بازوی راست حزب کمونیست ایران است با تاریخ مبارزاتی بیشتر از حزب کمونیست در بحث منطقه ایی برای تحریم این انتخابات و رفع ستم ملی فعالیتش رو ادامه خواهد داد ...
توجه کنید لطفا عرض کردم منطقه ایی ....
حالا شما اینگونه تعبیر کنید ناسیونالیستیه ...
انحراف داشته..وووو ..بهتر بود با سازمانهای  چپ این نشست رو میداشت ....
ا

‌تۆفێق:
بلە شاید رفقای فداییان اقلیت اشتباها این نقد را نوشتەاند.

هیوا:
صد درصد اشتباه

vahid1234:
رفیق توفیق امیدوارم به آرزوهایتان روزی برسید

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
👏👏👏👏👏🌺🌺🌺🌺👍👍👍👍👍

هیوا:
متاسفانه کمونیستهای ایرانی هم جا با کومه له موافقند فقط وقتی حرف سر حق حقوق انسانی ملت کرد میشود   فورا انگ ناسیونالیسم را زدند

‌تۆفێق:
آرزویم اتحاد تمامی نیروهای چپ ؛م ل؛ درانقلاب کارگری است.

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
خسته نباشید رفیق حمید عزیز🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹

vahid1234:
🌹

هیوا:
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

vahid1234:
فدات رفیق کاوه. در حدی که توانم بود دخالتگر شدم 🌹

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
👍👍👍🌹🌹🌹🌹👌👌👌

رفیق امید:
خسته نباشید رفقا🌹🌹🌹🌹🌹🌹

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
درود رفیق حمید بسیار عالی بود.

ممنون از حضورتون رفیق عزیز🌹🌹🌹🌺🌺🌺

به امید برگزاری جلسات بیشتر و سازنده در این گروه تلگرامی و گروههای مشابه دیگر و یا برنامه های مشابه رسانه ای دیگر...

این بحثها برای آگاهی طبقاتی بسیار مهم و سازنده است و باید بهش بها بدیم.

هیوا:
رفقا خسته نباشید

شب همگی بخیر  وشادی

‌تۆفێق:
شبتون شاد رفقا

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
درود رفیق پیشتاز عزیز

به جمع رفقای رهائی خوش اومدید.🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹

🌹🌹🌺🌺

🌹🌹🌺🌺

ژوان:
درود رفقا خستە نباشید بحثتون عالی بود و من بە شخص خودم فیض بردم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏👏👏👏

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
🌹🌹🌺🌺

https://t.me/Mabahesgخ

جلسه:35 مباحث گروه تلگرامی رهائی 🔴موضوع جلسه: ,,تحریم مضحکه و نمایش انتخابات پیش رو در ایران (بخش دوم)،،

★کانال مباحث★رهائی★Rahai★:
🚩☆🚩 @Mabahesg

💠 پنجشنبه 💠

#96_2_18

#جلسه_35 ⚪️

🔴موضوع جلسه:

,,تحریم مضحکه و نمایش انتخابات پیش رو در ایران (بخش دوم)،،

🔵گروه تلگرامی:
🚩☆رهائی☆🚩

بحثهای برگزار شده در این تاریخ در گروه تلگرامی ☆✌رهائی✌☆🚩🚩🚩:

✨ ۹۶/۰۲/۲۸ ✨

@Mabahesg

👇☆👇☆👇☆🚩🚩🚩

👆👆🚩🚩🚩✌️

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
#96_2_28_1

🔴 موضوع جلسه امشب:

💢 در رابطه با نمایش انتخابات و تحریم کردن این مضحکه انتخاباتی است.

لطفا رفقا در این بحث مشارکت فعال داشته باشید تا بتوانیم پیام روشنی برای تحریم این نمایش انتخاباتی داشته باشیم.

رفیق ادریس:
رفیق کاوه میشه صوتی بحث را ارائه بدیم

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
💢 فردا روز می باشد که مردم ایران می تواند با نرفتن به پای صندوقهای رای مشروعیت این رژیم را به زیر سوال ببرند و عملا رژیم از دیدگاه جهانی هیچ مشروعیتی نداشته باشد.

بله رفیق ادریس عزیز

خوشحال خواهیم شد.🌹🌹🌹🌹

رفیق امید:
سلام رفقا

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
#96_2_28_2

Naadia M:
شعار تحریم غیرفعال را به تحریمی فعال تبدیل کنیم، به درستی شعار مناسب لحظه کنونی است.
معمولاً هدف توده‌ها از تحریم انتخابات فرمایشی رژیم‌های استبدادی، ازجمله این است که رسوایی و بی‌اعتباری سیاسی نهادهای رژیم ارتجاعی و استبدادی را نشان دهند. این بار پیش از آن‌که رژیم، به‌اصطلاح انتخاباتش را برگزار کند، خودش با معرفی رسواترین مهره‌های رژیم استبدادی، با فرستادن نیروهای مسلح و سرکوب به خیابان‌ها و تشدید سرکوب و اختناق، این رسوایی را در حد اعلای آن جار زد. خودش اعلام کرد که این به‌اصطلاح انتخابات یک خیمه‌شب‌بازی رسواست. آنچه که هنوز باقی مانده است، قیام توده‌ای برای جاروب کردن تمام بساط استبداد و ارتجاع مذهبی و طبقاتی از ایران است.

رفیق امید:
دوستان و رفقا اگر اجازه بدین رفیق ادریس بحث رو شروع کنند چون صوتی ارائه میشه خواهشا تا تمام شدن نقطه نظرات رفیق ادریس خواهشا تایپ نفرمایید ......

Naadia M:
درود اطاعت امر رفیق🌸🌸

رفیق امید:
تمنا میکنم بزرگوار ......👍👍👍

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
⭕️ واقعا مردم امروز ایران بسیار متفاوتتر از گذشته ها هستند و می توانند متحدانه یک نه دندان شکن به رژیم و مزدوران و جیره خوران رژیم بدهند و عمق تنفر و نفرت خود را از این رژیم اعدام و کشتار و سرکوب به تمام دنیا نشان دهند.

👍👍🌹🌹🌹🌹🌹

🔵البته رفقا می توانند به تایپشون ادامه بدهند تا سخنان رفیق ادریس عزیز تمام شود و بعد از اتمام سخنان متن تایپ شد شون رو در گروه به اشتراک بگذارند.🌺🌺🌺🌺🌺🌺

رفیق ادریس عزیز

لطفا بفرمایید...

منتظر سخنان شما هستیم🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺

🔶لطفا رفقا متنها تون رو تایپ و آماده کنید تا زمانی که نوبتتون رسید بتوانید اظهار نظر بیشتری بکنید.

با سپاس از همکاری شما عزیزان.💐💐💐💐💐

👍👍👍👍👍🌹🌹🌹🌹

Naadia M:
✌️✌️✌️

هه ناسه:
سڵا ۆ بۆ ها وڕیانی خۆ شە ویست منیش بە نوگە خۆم داوە لە خا ڵکی کوردستا ن ئیران دە کە م کە پێویستە هڵبژاردن سە ر ۆک کۆما ری وشوراکا ن با ێکو ت بکە رە و اگە ر کە س بە شداری بکا خیانت بە خبات و دە اخۆازی خاڵکە  و هە موو ئە وە  زندانیا نە و لە گە ڕتوو خا نکانی کۆ ما ری سیدارە لە ژەیر سە ختە رین ئشکنجە دان و بە دەنگ نە دان  نیشان بدێن عمری ئە وە رژە یمەکۆ تا یی ها تیە

https://t.me/Mabahesg

👆👆🚩🚩🚩✌️

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
لطفا رفقا ۳ دقیقه و ۲۹ ثانیه پست نگذارید و همه با هم این فایل صوتی رو گوش بدیم و بعد بحث رو ادامه بدیم.

درود رفیق ادریس عزیز


بسیار عالی بود دستت درد نکنه.


واقعا به نکات بسیار مهمی اشاره کردید که می توانیم با مشارکت رفقا روی همین نکاات مهم، مفصلا به بحث و گفتگو بپردازیم.

Naadia M:
بسیار عالی🌹🌹🌹

سهند صادقی باوریز:
درود رفیق ادریس

رفیق ادریس:
رفقا این دوره رژیم برای پرنگ تر نشان دادن نمایش انتخابات چه ترفندی را بکار برده؟

رفیق امید:
نکات مهمی بود رفیق ادریس و حتی این نشستها بازتاب گسترده ایی رو در سطح جامعه داشته و هراس در دل رژیم ایجاد کرده و حتی سپاه پاسداران به ان اشاره داشته که روز جمعه را بعنوان هجوم توده ایی و ساقط شدن رژیم عنوان کرده

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
#96_2_28_3

👍👍👍👍👍🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Maryam S:
👍👍👍👍👌👌👌

هیوا:
رفقا درود

Maryam S:
سلام خدمت رفقای عزیز🌹🌹🌹🌹

رفیق ادریس:
زنده و مانا رفقای عزیز

رفقا این دوره رژیم برای پرنگ تر نشان دادن نمایش انتخابات چه ترفندی را بکار برده؟

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
رفیق ادریس عزیز این رژیم با صرف هزینه های کلان و بودجه اختصاصی برای همین نمایش پوچ و توخالی که هیچ دستاورد و نتیجه ای برای مردم ندارد پرداخته است و با کمک گرفتن از مشاورین و متخصصین خارجی و داخلی از زمان قبل از شروع این مضحکه و نمایش برنامه و نقشه های فراوانی را سر هم می کند تا به هدف نهایی یعنی کشاندن مردم به پای صندوقهای رای برسد.


و یکی از مواردی که من می توانم به ان اشاره کنم.


بازی بسیار مضخرف دوتا جنایتکار در نقش رقیب انتخاباتی این دوره می باشد یعنی رئیسی و روحانی

رفیق امید:
در هر دوره شاهد این عوامفریبها بودیم که در هنگام کاندیدا توری یا انتخابات کاندیداها با ترفندی روباه صفتانه که خودشون بهتر میدونن مردم و افراد جامعه در مورد معیشت و سبد کالا در مضیقه هستند با برچسپهایی که اسم و عکس کاندیدا ها هست با دادن مایحتاج و گوشت و مرغ و حتی تازگیها خریدن و هزینه کرون برای تبلیغات رسانه ایی مثل تلگرام

Maryam S:
ترفند رژیم علم کردن جنایتکاری چون رییسی است که توده بترسند و به همون روباه بنفش اکتفا کنند

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
⭕️ در این بازی مضخرف و از پیش تعین شده و حتی میشه گفت تمرین شده این جانیان نقابهای مسخره ای به چهره زده اند و یکی را در نقش بد و دیگری را در نقش بدتر جا داده اند.

👍👍👍👍👍👍👍🌺🌺🌺🌺

Maryam S:
👍👍👍👍

هیوا:
به نظر من از سه حربه اصلی یعنی  ساندیس خورهای رژیم فقیر بیش از وخریدن رای مردم وقشر زیرخط فقر جامعه و ناسیونالیسم اغشته به دین داره استفاده میکنه

https//t.me/Mabahesg

👆👆🚩🚩🚩✌️

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
👍👍👍👍🌺🌺🌺

👍👍👍👍🌹🌹🌺🌺🌺🚩🚩🚩🚩

‌تۆفێق:
رفیق ،این کاندیداهای شهر وروستا از مردم نیستند اینها کسانی خود فروختەاند کەاز صافی اطلاعات رد شدەاند وتایید شدەی همان حکومتند

هیوا:
واینکه خیمه شب بازی شوراها را هم زمان کرده با نمایش انتخابات ریاست جمهوری  فقط به این خاطره که مردم پای صندوق رای بیایند چون در خیمه شب بازی شوراها ساندیس خورهای محلی رژیم با استفاده از روابط خانوادگی و فامیلی و همسایگی و با خریدن رای بهتر میتوانند مردم را پای صندوق رای بیاورند و مسحکه به نام انتخابات رژیم را شلوغ تر کنند

showan:
سلام ووقت بخیررفقابه نظرمن بزرگترین ترفندی که درنظر گرفتن اشاره به معضلات جامعه است کم وبیش دست روی دردهای مردم گذاشتن وادعامی کنن که مرهمش پیش اونهاست درحالی که فقط کلاه سرمردم میگذارن

هیوا:
رفیق مردم اگاه تر از ان هستند دیگر گول این اشغالها را بخورند

showan:
من قبول دارم رفیق جان ولی بایدروی دیگرسکه راهم دیدکه بعضی خوش بینانه عمل میکنن

Karwan:
نه میبخشیم .. نه فراموش میکنیم 🚩🚩🚩

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
#96_2_28_4

درود رفیق کاروان عزیز

به جمع رفقای رهائی خوش اومدید🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹

👍👍🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺

Maryam S:
آخه نمی دونم زنهای جامعه ما وقتی می بینن و میدونن که این رژیم کثیف و جنایتکار هیچ وقت  زنان را جزو آدمیزاد به حساب نمیاره و زن  طبق آیات قرآنی نصف مرد محسوب میشه چرا هنوز به این سیستم فاسد و زن ستیز توهم دارن اگه زنان جامعه آگاه بودن (حداقل یک سوم) خیلی از مشکلات جامعه رو میشد حل کرد از خیزش انقلابی گرفته تا آگاه کردن فرزندان و تحریم کردن این انتخابات مزخرف......

showan:
👍👍👍👍👍

‌تۆفێق:
هرکدام از اینها مزد خود فروشی وکاسەلیسی وجنایت وبسیجی گری خودرا در پستهایی چون ریاست جمهوری یا مجلس ویا شوراهای شهر ،دریافت میکنند .تحریم وبایکوت اینها بهترین عمل است .حتی اگرهم در خانوادە وفامیل نزدیک هم باشند باید بابیتفاوتی بهشان نشان داد کە در میان جامعە وجەای ندارند

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
درود رفیق ادریس عزیز دقیقا این رژیم فقط می خواهد تعداد تجمع مردم در صف انتخابات رو می خواهند و همش به فکر نمایش مردم هستند.

Naadia M:
رفقا
رژیم تمام نیروهای سرکوبگر را باماشینهای سرکوب درتمام خیابانها مستقر کرده ودرگیری بین دوجناح شده خیابانها مملو از جمعیت میباشددر حال حاضر

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
👍👍👍👍🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺

‌تۆفێق:
مگر خودشان خودشانواز بین ببرند!

رفیق امید:
کلا رژیم در بحران است چه سیاسی چه اقتصادی از یه طرف ترس از توده ها و نرفتن به پای صندوقهای رای و یه طرف اعمال فشار قدرتهای غرب .و همچنین جدال جناحهای سیاسی در رژیم .....
ولی این نمایش مضحک و از پیش تعیین شده هیچ تاثیری در سرنوشت مردم و افراد جامعه ندارد

Naadia M:
درگیری در تهرانه

Maryam S:
👍👍👍👍
همین که جوامع بین المللی مردم رو در حال رای دادن و توی صف ببینن به این باور میرسن که حکومت فاسد ایران مورد تایید مردم است

واقعا باید متاسف بود....

‌تۆفێق:
زمانی انقلاب راستین سر میگیرد کە طبقە کارگر ٱگاە وقشر ستمدیدە بااتحاد خود بخروشند .

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
بنظرم مردم خیلی باید به خودشون بیان و قدر فرصتها و شرایطی که می توانند با کمترین تلفات بیشترین ضربات را وارد کنند را بدانند.


مثلا در چنین شرایطی واقعا مردم می توانند با نه گفتن به رژیم و فقط با نرفتن به پای صندوقهای رای رژیم رو از مشروعیت جهانی حذف کنه...

رفیق ادریس:
شالا ی عزیز خواهشن در بحث شرکت کن تا استفاده ببریم از تجربه و آگاهی کل رفقا

Naadia M:
برنامه زهر چشم برای فردا رفیق توفیق

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
البته این رو فراموش نکنیم که این کشورهای بین و المللی بسیار آشکار میدونند که رژیم عملا هیچ مشروعیتی برای مردم ندارد و بخاطر منافعشان نمی خواهند که رژیم تغییر کند ولی اگر زمانی که مردم ایران بتوانند بصورت گسترده و عظیم در انتخابات شرکت نکنند این دولتها رو بنا به قوانینی که دارند و تحت فشار جوامعشون مجبور می کنند که عملا مشروعیت از دست رفته رژیم را رسما اعلام کنند و در راستای این مشروعیت رژیم اقدامات لازم را انجام دهند.

👍👍👍👍🌹🌹🌹🚩🚩🚩

رفیق ادریس:
#خلاف_جریان
#نه_به_انتخابات
#تحریم_انتخابات
"بایکوت انتخابات، پاسخ شایسته مردم به پرونده پر از فساد و جنایت کاندیداها"
@khalafjaryan2

ببخشید به بحث مربوط این لینکا

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
دقیقا👌👌👌🌹🌹🌹🚩🚩🌺🌺🌺

‌تۆفێق:
دستتون دردنکند .جالب وآموزندەست

رفیق ادریس:
این چه جامعه ایی ست که
وسیله ایی بهتر از جلاد،  برای دفاع از خود نمی شناسد...

کارل مارکس

#خلاف_جریان
@khalafjaryan2

Maryam S:
👍👍👍👍👌👌👌👌👌

رفیق امید:
بیش از 38ساله که با وعده ای دروغین و توخالی مردم رو به بازی گرفتند و هر

ساله همین سناریو تکرار میشه ...
نباید شک داشت که مردم و افراد جامعه  اگاه هستند و خوب میدانند که این رژیم عملا رژیم ناکارامد ی است  مثلا مناظره ی سیاسیون رو حتما دیده اید که چطوری دست هم رو رو میکردند و دزدیها و ساخت وپاختها و بسیاری از این مسائل ...
ایا بنظرتون این شکست ایدولوژی اسلامی و رژیمی فاسد نیست ایا این جدال بین جناحهای رژیم برای غارت و چاپیدن بیشتر نیست ....

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
#96_2_28_5

‌تۆفێق:
ما کمونیستها بارای ندادن ،دستان پاک خودرا بخون رفقاوکارگران وآزادیخواهان ، ٱلودە نمیکنیم.

Maryam S:
👍👍👍👍✌️✌️✌️✌️✌️

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
رفقا به این هم بپردازیم که چگونه بتوانیم مردم رو از رفتن به پای صندوقهای رای منصرف کنیم و نقش انسانهای آزاد و مترقی و طبقه کارگر و زحمتکش و تودههای مردم در این شرایط چگونه خواهد بود؟

رفیق امید:
امروز شکست و تزلزل رژیم چه در سیاستهای خارجی و چه در سیاستهای داخلی رو بوضوح میتوان دید ........

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
بنظرم باید مردم امروز ایران بسیار شجاعانه بر رای ندادن و نرفتن به پای صندوقهای رای اسرار کند و هیچ بهانه و توجیهی را قبول نکند.

رفیق ادریس:
رفقا رژیم چرا به خاتمی که با شعار اصلاحات شروع کرد صلاحیتش را قبول کرد دو دوره ؟
احمدی نژاد دو دوره؟
و الان روحانی برای دوره دوم؟
یک بحث کلی در مورد سیاستهای هر دوره میتونه کاری آگاه گرانه و روشن کردن ماهیت این رژیم در کلیتش با هر نوع تبلیغات و....
؟؟؟؟

شالا:
درود رفیق فریاد

رفیق ادریس:
خوش آمدی رفیق عزیز

‌تۆفێق:
بادلایلی کە در عمر ؛ج ا؛در38سال کە وضعیت معیشتی ملت ایران روز بروز بدتر میشود وهیچکدا از اینها توانایی چارە کردن ندارند وفقط بەمنافع شخصی خود میپردازند وبەفکر مردم نیستند .
درهر جایی کە این روزها بحث انتخابات گرم بود ،بااین گفتەها مردم را تااندازەای از رای دادن منصرف کردەایم.

شالا:
رژیم هروقت به بن بستهای اقتصادی ونظامی برخورد میکند از نیروهای
اصلاح طلب یاری میجوید واین است که تاکنون توانسته خود را ونظامش
راحفظ کند

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
از کارگر و معلم گرفته تا بی خانمان و مستاجر و انسانهایی که همیشه برای حداقل نیازهایشان شب و روز کار می کنند و هیچ درآمد درست حسابی ندارند تا بیکارانی که در به در درحال پیدا کردن کار هستند و از دانشجو و دانش آموزانی که هیچ امیدی برای فراگیری علم و دانش و در آینده پیدا کردن کار و زندگی ندارند و از جوانهایی که بخاطر نبود کار و درآمد و حداقل شرایط ابتدائی زندگی نتوانسته اند تشکیل خانواده دهند تا معتادان و آسیب دیدگان اجتماعی که عامل این بدبختی و فلاکت رو این رژیم جنایتکار میدانند.


همه همه باید یکدست و متحد و یک صدا یک نه بزرگ به رژیم بگویند و با چنین اقداماتی اتحاد و همبستگی خود را نیز تقویت کنند.

‌تۆفێق:
دقیقا اگر خاتمی در آن موقع نیامدە بود عمر ؛ج ا؛ تمام شدە بود

Maryam S:
تا جایی که من خبر دارم کاندیداهای ریاست جمهوری  و شورای شهر و روستا آنقدرها هم طرفدار ندارن اکثر کاندیدها خودشون دارن تبلیغ میکنن  و کارتهاشون رو پخش میکنن
ولی جای تاسف داره که با وعده  سه برابر کردن یارانه و و غیره خیل گرسنگان و ارتش بیکاران غیر ممکنه که پای صندوق رای نرن😔😔😔😔

آزادی:
درود رفقا

رفیق ادریس:
رفقا رژیم چرا به خاتمی که با شعار اصلاحات شروع کرد صلاحیتش را قبول کرد دو دوره ؟
احمدی نژاد دو دوره؟
و الان روحانی برای دوره دوم؟
یک بحث کلی در مورد سیاستهای هر دوره میتونه کاری آگاه گرانه و روشن کردن ماهیت این رژیم در کلیتش با هر نوع تبلیغات و....
؟؟؟؟

Maryam S:
ببخشید کاندیدهای شهر و روستا خودشون دارن تبلیغ میکنن و واقعا دارن رای گدایی میکنن...

آزادی:
دقیقا درسته .ولی با اوردن ریسی مردم بطور خودکار شارژ شدن ویه سری بخاطر اینکه میگن ریسی قاتل هست میخوان به قاتل رقیبش یعنی روحانی رای بدهند تا ریسی بالا نیاد .نمیدونن که این سیاست بازی خودشون هست

شالا:
جناحهایی که درحاکنیت هستند جز طرفندهای رژیم برای حکومت اسلام هستند
وهیچیک ازاین جناحها نمیتوانند خواسته های واقعی جنبش کارگران را پاسخ
دهند درنتیجه بهترین راه بایکوت اعتصاب است ،

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
#96_2_28_6

بنظرم تنها چاره اینه که در بحثهای خیابانی و در این شرایط که همجور حرفی بین مردم رد و بدل میشود مردم باید قاطعانه به بدبختی و رنج و گرفتاری خود اشاره کنند و به باور نداشتن به هیچکدام تاکید کنند و بگویند هیچ قدرتی هم نمی تواند بزور مردم رو به پای انتخابات ببرد.

باید مردم این رو به همدیگر گوش زد کنند که با نرفتن به پای صندوقهای رای دولت و رژیم نمی تواند حتی کوچکترین مشکلی رو براشون درست کنه

و رفتن افراد به پای صندوقهای رای یعنی مهر و امضا کردن حکم اعدام برای زندانیان خواهد بود

آزادی:
رفیق کاوه .من تاجایی که تونستم تبلیغات برای نه گف

تن را انجام داده ام ونتیجه هم گرفته ام ولی درکل بازهم باید تلاش کرد.در کارگاه های دولتی شرکت های ساختمانی دولتی گفتن که هرکس رای ندهد بیکار واخراج میشه به زور میخوان به روحانی رای بدن

Maryam S:
👌👌👌👌✌️

https//t.me/Mabahesg

👆👆🚩🚩🚩✌️

شالا:
آنکه امروز، و بعد از سبقه بیست سال تجربه شکست خورده اصلاح جمهوری اسلامی، پیگیر این ادعا و مبلغ آن است (!) بی شک مزدور جمهوری اسلامی باید باشد؛ حال چه آگاهانه و با جیره مواجب، چه متاسفانه نا آگاهانه و بی جیره مواجب!

با رای دادن به روحانی، یا هر کاندید از شورای نگهبان گذشته ای، مزدور بی جیره مواجب جمهوری اسلامی خواهید بود... حالا هر چقدر که تصور این مزدوریت می خواهد برایتان گران باشد!

نت افتضاحه ومانت خوبی این روزها نداریم پر از پارازیت است

👍👍👍👍👍👍

Naadia M:
ارتجاع، ازهم گسیخته و در هراس
رژیم دیکتاتوری عریان حاکم بر ایران در هراس و اضطراب به سر می‌برد. هزاران مزدور واحدهای ضد شورش در خیابان‌ها و میدان‌های تهران مستقرشده‌اند. وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای حتی رسانه‌های وابسته به باندهای درونی هیئت حاکمه را تهدید نموده که چنانچه کلامی در مقابله با تصمیمات مراجع مسئول در امر انتخابات انتشار دهند، در حکم ایجاد اخلال در تأمین نظم و امنیت است و با آن برخورد خواهد شد.
چه حادثه‌ای قرار است رخ دهد که این‌همه ترس در دل ارتجاع انداخته است؟ از نخستین روزهای سال جدید فرماندهان و روسای دستگاه سرکوب رژیم، دادستان تهران، دادستان کل کشور، رئیس دستگاه قضایی، وزیر کشور و دیگر مقامات امنیتی و پلیسی رژیم اعلام نمودند که “فتنه‌” ای جدید درراه است و باید پیشاپیش با آن مقابله شود. آن‌گونه که فتنه در قاموس سیاسی استبداد دینی معنا می‌دهد، شورش و قیام توده‌ای برای سرنگونی رژیم و جمع‌کردن بساط استبداد است.

رفیق امید:
در دوره اصلاحات منظور از این انتخاب در سیاست رژیم ایجاد فضایی برای نزدیکی با اکثر نخبگان و نویسندگان و روشنفکران و بسیاری از چپ ها و کمونیستهایی که در جامعه مانده بودند و با امید به اینکه در وضعیت سیاسی فضای بازتری برای فعالیت بیشتری پیدا کنند و با این امید که متاسفانه که با این سیاست مذبوحانه تمامی این امیدها به یاس تبدیل شد
و با شناسایی این افراد و این جریانات اکثرا این افراد یا زندانی یا اعدام یا ممنوع القلم و حتی ممنوع الفعالیت شدند و حتی در دوره هایی بعد از خاتمی هم همچنان ادامه داشت ...

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
ببخشید رفقا....

الان لیست بلوکها رو مشاهده کردم گویا رفقای آدمین زحمت کشیدن و این آشغال و مزدور رژیم که تازه به گروه اومده بود رو اخراج کرده اند.❌

هیوا:
همش دروغه دارنداز  همان تاکتیک  ترس و فریب استفاده میکنند

اگر رژیم تا دیروز دلش خوش بود که حداقل با توجه به اوضاع اقتصادی باز میتواند قولهای به مردم دهد و سرمردم را کلاه بزارد اما این دوره رژیم از هر لحاظ در منگنه قرار گرفته چون هیچ چیز مثل سابق نیست از همه بدتر با توجه به جنگ برای به دست گرفتن قدرت کامل بین دوجناح  وافشای دزدی و کشتارو راندخواری هم دیگر حنای اینها پیش اکثریت جامعه رنگی نداره  دیگر نه دین نه ناسیونالیسم ایرانی نه پیش کشیدن حقوق ملتهای تحت  نه شعارهای رنگاورنگ در حوزه اقتصاد هیچ کدام کار ساز نخواهند بود رژیم این را از همه بهتر میداند

شهلا:
با درود رفقا رژیم با فرستادن ارازل واوباش خود به خبابانها وایجاد درگیریهای صوری وجو رعب ووحشت وخطرناک جلوه دادن رئیسی وچهره ی صلح طلبانه روحانی واینکه او سایه جنگ را ار سرملت برخواهد داشت برای حضور حد اکثری مردم نا اگاه تلاش میکند

هیوا:
رفیق ادریس  همه ما خوب میدونیم که مناظرها هم دوره قبل و هم این دوره کاملا منهدسی شده بوده و هست ایا این به نام کاندیدها خط قرمز ولایت فقیه را رد کردندایا درمورد قانون اساسی و تغییر ان حتی یک کلمه هم حرف زدند هیچ کدام از اینها نبود فقط یک سری ازدزدیها و جنایت هم را که در دو دهه گذشته انجام داده بودند رو کردند که فکر نکنم چیز عجیبی باشه چون همه مردم اینها را میدانند

vahid1234:
درود رفیق جان. بعبارتی رژیم داره تحریم غیر فعال رو رواج میده.

هیوا:
رفیق تعجب نکنیدچون حکومت هم اوباش حلقه به گوش خود را دارد البته این بازیها کهنه شده رژیم ۸۸را دیددیگر جرات بازی با اتش را ندارد

شهلا:
حضور مردم پای صندوق های رای چندان مهم نیست چرا که قبلا رژیم گزینه خود را انتخاب کرده ومناسب ترین ان را هم جنبه بی المللی هم داخلی را درنظر گرفته ، حضور توده ها جنبه نمایشی دارد وبس

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
#96_2_28_7

رفیق ادریس:
رفیق شهلا درسته رژیم رای مردم براش مهم نیست و خودش انتخاب کرده
ولی حضور مردم را میخواد برای نمایش خودش که بگه انتخاب مردمه

شهلا:
البته عرض کردم جانم این ترفند ها ودرگیریها جدی نیست ،چرا که اگر جدی شود دیگر طومار رژیم پیچیده است

بله صرفا جنبه نمایشی

هیوا:
خوب همین رفیق پس نباید زیاد نگران بود

شهلا:
چرا نگران نباشیم اتفاقا جای تاسف است رژیم با هزاران ترفند کثیف با استفاده از نااگاهی وتحمیق توده ها انان را پای صندو ق های رای می کشاند .ان هم  در شرایطی که همه

می دانیم در زیر فشار واستثما ر این جانیان چگونه عرصه زندگی بر انان تنگ شده است

رفیق ادریس:
تنها ابزاری که داشته و در مقابل اعتراض و خواست مردم استفاده کرده قدرت سرکوبش بوده و در هر شرایطی ازش استفاده کرده و خواهد کرد پس باید مردم از ابزار اتحاد و تشکل و آگاهی خود در راستای افشا ی سیاستها و عملکرد های این رژیم غافل نشن و آماده هر تغیری باشن تا با آگاهی به قدرت اتحاد رژیم نتونه از ابزار سرکوبش مردم را دباره به خانهایشان بکشاند

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
خب رفقا سعی کنیم بحث رو بر مبنای اظهارات ارائه شده به پیش ببریم

و نظمی به صحبتها بدیم.

تا نتایجی از بحث امشب داشته باشیم.

اول اینکه رفیق ادریس به تاریخچه مختصری از انتخابات پرداختند.

و به نمایشهای مضحکانه قبلی تا به امروز رژیم بسیار مختصر و مشخص اشاره کردند.

حالا بحث رو بیشتر بشکافیم...

شهلا:
این وظیفه عنصر اگاه است که بتواند با تکیه بر زحمتکشان وبسط اگاهی طبقاطی وتبدیل نیروی ذهنی به نیروی مادی  تحت رهبری سازمانی متشکل واگاه  انقلابی جهت کسب قدرت سیاسی برنامه ریزی کند

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
به این بپردازیم که چرا باید مردم در زمان انتخابات به یکبار چشم بر روی این همه تاریخ ننگین و پر از دروغ و حیله و وعده و وعیده رژیم می بندند و دست بسته بخواهند رای بدهند....

البته بسیار بعید میدونم ولی اشاره به بخشی از مردم جامعه می باشد که با توجیهات واهی خود را فریب داده و به مشارکت در این مضحکه اقدام خواهند نمود می باشد...

رفیق ادریس:
در حال حاضر مشغول روشن کردن ماهیت رژیم هستیم و راهکارهای خود را ارائه میدیم

در این مورد به نتیجه جمعی برسیم

هیوا:
شرایط به قدری در منطقه ناهنجاره که مردم را واقعا تا حد زیادی ترسانده نباید از یادبرد که رژیم حتی برای بعد از رفتن خود هم برنامه ریزی کرده از اموزش تروریستهای مذهبی تا اختلافت مذهبی وملیتی تا  تنش بین شهرهای بزرگ و کوچک تا نگه. داشتن پس مانده خان و قبلیه و خریدن هزاران خودفروخته  همه اینها از یک بمب اتم بدتره برای ایران برای همین مردم اگاه خوب میدانند چکار کنند و  تنها راحل  از ریشه کندن کامل رژیم و پس ماندهای ان است که با جرق های اعتراضی نمی شود بلکه با سازمان دهی و کار اگاه گرانه و اموزش قشر جوان جامعه امکان پذیر است این را نباید از یاد برد که ‌پیشروان طبقه زحمتکش جامعه هنوز اتحاد کامل و لازم را ندارند ونبودرهبران واقعی  که مردم را برای حرکت های بزرگ رهبری کنند بی تاثیر نیست

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
ما باید بتوانیم تمامی بخشهای جامعه رو به این قناعت برسانیم که رفتن به پای صندوقهای رای تایید اعدام و تایید ادامه تمامی این شرایط وحشتناک زندگی و این همه زندان و سرکوب و بیکاری و فقر و نابودی محیط زیست و نابودی انسانها در ایران تحت حاکمیت این رژیم جنایتکار خواهد بود.

شهلا:
فقط وفقط نا اگاهی است با توجه به اوضاع وشرایط وحشتناک حاضر هنوز بسیاری از مردم متوهم هستند وچشم به بالا دارند

Maryam S:
👍👍👌👌👌👌👌👏👏👏👏

هیوا:
به نظر من خیمه شب این دوره ناتوانی رژیم را کاملا به همگان نشان خواهد حتی توهمیهای که شدن نوچه سران سپاه
باید منتظر نتیجه پایان این خیمه شب بازی شد تا برای همه کامل تر ماهیت رژیم روشن بشه

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
دوست گرامی شما همه چی رو با هم مخلوط کردید... اصلا متوجه هستید چی میگید....


لطفا بحث رو به هم نزنید و روشن و صریح صحبت کنید...❗️

هیوا:
چشم عذر میخوام

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
ممنون از همکاریتون.🌹🌹🌹

خب رفقا بحث رو ادامه بدیم.

چون فردا قرار این مضحکه انتخاباتی راه بیفتد جلسه ما طولانی بوده و این بحث و گفتگوها در کانال و سایت و صفحه فیسبوکی برای همگان به نمایش گذاشته شود تا بازدیدکنندگان و یا خوانندگان این مطالب نتایجه خوب و مفیدی را بدست بیاورند.

#96_2_28_8

Maryam S:
با پوزش قصدم حمایت از رییسی نیست ولی کاش اول میشد !!!!!
اونوقت ماهیت رژیم برای اونایی هم  که توهم دارن روشن میشد و دیگه مردم میدونستن چه خاکی تو سرشون بکنن😜😜😜
با عرض پوزش....

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
بنظر من باید ببینیم که رژیم چگونه با اجرای برنامه های مضخرف و از قبل تعیین شده و تمرین شده و یا به اجرا گذاشته شده قبلیش می خواهد که در این دور مردم رو به پای صندوقهای رای بکشاند.


ما باید نکات مهمی که باعث فریب مردم خواهد شد را در این شرایط حساس شناسایی کنیم و سریعا اقدام کنیم و آگاهی لازم و یا راه حل درست خود را برسانیم تا از ادامه اشتباهات گذشته جلوگیری کنیم.

رفیق ادریس:
هر رفیقی اطرافیان خود را  به نرفتن به پای صندوق های نمایشی رژیم تشویق و آگاه کنند که به پای صندوق  نروند و فردا جمعه برن از هوای پاک در خارج از شهرها به تفریح و از شهر دور بشن

Maryam S:
👍👍👍👍👍👌👌👌👌

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
با عرض پوزش ولی همینجا اشتباه تبلیغاتی که رژیم

و حامیان سرمایه داریش در خارج کشور مثل رسانه های متعدد و بخصوص بی بی سی و صدای آمریکا و دولچ وله و غیره این طرز فکر اشتباه و غلط رو در ذهنتون گذاشتن که رئیسی بدتر از روحانیست....


این در حالیست که هر دو جنایتکار هستند و صرفا هم مهرههای رژیم که برای بقای رژیم حاظرند هر کاری بکنند.

و مهم نیست کی چهره خوب رژیم و کی چهره بد رژیم نشان داده شود...


پس لطفا رفیق عزیز در چنین مواردی بسیار دقت کنید و سریع همچین فکریتی رو قبول نکنید و همه را در یک سطح و یک قماش بدانید تا هیچ توهم و هیچ فکر آلوده ای به ذهنتون نخورد....❗️

👍👍👍👍👍👍🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺

هیوا:
دوستان همگی خسته نباشیدشب بر همگی خوش

رفیق ادریس:
خسته نباشی شبت آرام

هیوا:
🌺🌺🌺🌺🌺

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
خسته نباشی رفیق عزیز

ممنون از مشارکت فعالتون...🌹🌹🌹

شهلا:
همگی رفقا خسته نباشید🍃🌺🍃

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
من می خوام به نکات دیگری نیز در رابطه با تحریم انتخابات صحبت کنم.

البته امیدوارم که رفقا خسته نشده باشند و همچنان این بحث گرم و مهم و حساس را دنبال کنند و به اظهار نظر نیز بپردازند.

رفیق ادریس:
زنده باشی شهلای عزیز

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
وودی_آلن فیلمی داره به نام "پول:رو بردار و فرار کن"

در صحنه ای از فیلم، اون به همراه سه نفر دیگه با اسلحه وارد بانکی میشن جهت سرقت
از شانس بدشون همون لحظه یه باند دیگه هم با اسلحه وارد همون بانک میشن جهت سرقت.

با هم بحثشون میشه و رهبر هر دسته ای معتقده باند اون زودتر اقدام کرده و حق اوناست که بانک رو بزنن .

آخرش به این نتیجه میرسن که از کارمندا و مشتریای بانک نظرخواهی کنن که آیا شما دوست دارین توسط این گروه چاپیده بشین یا اون گروه!؟

بگذریم ...
شما در انتخابات به کدام کاندیدا رأی میدهید؟


 #اصلاح_طلب👎
یا
 #اصولگرا👎

Maryam S:
سگ زرد برادر شغال است...  ببخشید رفیق جان منظورم اونایی بود که هنوز به جمهوری اسلامی توهم دارن شاید واقعا راه حلی برای توجیهشان باشد  و دیگه امیدوار نشن که هنوز امیدی به تغییر در روند هست و بدونن تنها راه حل از ریشه برانداختن این سیستم کثیف سرمایه داری است!!!

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
#جورج_اورول:
"مردمی كه #سياستمداران فاسد را انتخاب ميكنندقربانی نيستند؛
بلكه در اين فساد سهيمند".


انتخاب بد و بدتر،
پذيرش ناتوانی درتغيير،
وتاييد ستم وفساددرنظام سياسی است.

رفیق ادریس:
رأی ندادن، یعنی نه گفتن!
نه گفتن، قاطعانه ترین نوع رأی دادن است!
نه گفتن، نمایش خودآگاهی انسان آزادیخواه و حق طلب است!
#خلاف_جریان
#تحریم_انتخابات
@khalafjaryan2

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
‏⁧ دوست تحریمی من ⁩ در راهی که انتخاب کرده ای استوار بمان زیرا راه ⁧ تحریم ⁩ ⁧ انتصابات ⁩ راه انسانهای با شرفی است که در مقابل رژيم فاسد ديكتاتور دولا نمی شوند

رفیق امید:
رفیق هیوا منظورتون از زیاد نگران نباشیم چیه

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
من رأی نمی‌دهم
زیرا
رژیم جمهوری اسلامی همچنان رژیم جمهوری اسلامی سابق خواهد بود و رأی من هیچ تغییری را در این رژیم بە همراە نخواهد داشت.

Maryam S:
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌸🌸💐💐💐💐
شب بر همگی خوش، به امید فردایی بهتر.

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
الان بیاییم به شرایط اقشار مختلف و تودهها و طبقات عظیم کارگر و زحمتکش جامعه و مردم ایران بپردازیم چگونه قبل از رای گیری و بعد از آن عمل می کنند و اینکه چگونه رژیم همین اشخاصی که تحت ستم و رنج بدبخی و فقر و نابرابری به اشکال مختلف هستند را با چه وسیله هایی نظرشان را به سمت رای و رفتن به پای انتخابات جلب می کند و راههای مقابله با آن را بیان کنیم... .

رفیق ادریس:
شبت زیبا عزیز

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
درود رفیق مریم عزیز و ممنون از مشارکت فعالتون در جلسه امشب و اظهار نظرهای خوبتون.🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹

رفیق امید:
مجبورم کردین بگم شبتون بخیر ....
شبتون بخیر رفقا 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
ما در جلسه امشب به موارد بسیار مهم و فراوانی اشاره کردیم
به تاریخچه مختصر فریب و نیرنگهایی که رژیم برای کشاندن مردم به پای صندوقهای رای و چگونگی گرم کردن تنور انتخاباتیش پرداختیم و اینکه چگونه و با چه مهرههایی از جمله روحانی و رئیسی قصد در گرم کردن دوباره انتخابات دارد و بازهم می خواهد که مردم رو با ترس از سرکار آمدن رئیسی و رای آوردن روحانی دوباره مردم را به پای صندوقهای رای ببرند پرداختیم و به راه حلهایی نیز پرداختیم.


ولی ما باید بتواننیم راه حلهای بیشتری در پیش روی مردم قرار بدهیم و قدرت واقعی همبستگی و اتحاد و عملکرد جمعی مردم رو بهشون نشون بدیم.


ما باید روحیه نبرد و مبارزه و ایستادگی و جسارت و قدرت و توان مقاومت رو دوباره به مردم بر گردانیم.

من مایلم که بیشتر از این زاویه به این موضوع بپردازم چون بنظرم یکی از نکات کلیدی می باشد که رژیم عملا باروت بسیار ناچیز ولی جهت دار و لازم

و بسیار کارآمد و مفید جامعه را از انبار باروت خیزش مردمی و توده ای دور کرده است...

ببینید رفقا همگی ما میدانیم که هر روزه در خیابان و کوچه و بازار و در تاکسی و مسافرت و محل کار و مهمانی و برخورد اجتماعی با هم از شرایط بد و بدتر زندگی و نبود امید به آینده و نا امیدی و بیکاری و فقر و فلاکت و بدبختی سخن گفته می شود و همه ی مردم بلا استثنا چه علنی چه واسطه ای و یا با هر شکلی این رژیم و نظام رو عامل بدبختی و این شرایط بد وحشتناک خود میدونند...

اما چرا بعضی از افراد جامعه به سادگی فریب می خورند و یا در جاییکه لازم است به ایستند و کاری انجام دهند همچین حرکت درستی شکل نخواهد گرفت...؟

مشکلات اساسی چیست و از کجا نشات می گیرد و راه مقابله با آن چیست؟

چگونه می توان شرایط را از یک حالت انجماد فکری و نبود روح نبرد و انقلابی به شرایط واقعی نبرد طبقاتی تبدیل کرد و عملا مردم در راس مبارزات طبقاتی و کارگری و هر جنبش آزادیخواه هانه ای قرار بگیرند؟

و سوالهای بسیار زیاد دیگری که وجود دارد و باید برای این سوالها جوابهای مختص به خود رو داد و راه مبارزه را هموار کرد.

خب بنا به نبود زمان کافی جلسه و دیر بودن زمان جلسه و خسته نشدن رفقای عزیز سعی می کنم بصورت مختصر به نکات کلیدی و بنظرم مهم اشاره کنم.

اولین مرحله برای حل کردن چنین مشکلاتی این است که هر انسان شریفی که برای آزادی و برابری و یا جامعه ای که از هر نوع قید و بندی رها شود این است که مسولانه و کوشاتر و  با بر دوش کشیدن بار مسئولیت هم سرنوشتهایش را آگاه کند و همچنین باید در جوامع امروزی و بخصوص ایران از زندگی بر پایه زندگی فردی که انزوای بیشتری در پی دارد را از وجود خود خالی کنند و بر شرایط اجتماعی و همگانی اسرار ورزند.

می بایست مردم ایران در برابر کنشهای اجتماعی واکنش نشان دهند.

از هر گونه بی تفاوتی نسبت به شرایط واقعی و امروزی احساس نفرت کنند و اجازه ندهند که چنین نگرشهایی بر آنها غالب شود.


هر نوع مبارزه ای رادیکال و حق طلبانه ای را در برابر رژیم مردود نشمارند و هر نوع مصالح و نرم شدن با این شرایط خفقان و کشتار را به شددت محکوم کنند و هر روز بر شرایط رادیکالی مبارزه طبقاتی بیفزایند.


تبلیغات انتشار داده شده ی دنیای داخل و خارج ایران را مورد برسی قرار داده و به هر خبر و صحبتی مهره تایید نزند...

می بایست مردم خود را دست کم نگیرند و هر کس خود را بخشی از ارگان قدرتمند مبارزه طبقاتی بداند که با هر حرکتش به سمت همگرایی و اتحاد جمعی در مبارزه تاثیری بسیار مهم و بسزا در به اجرا گذاشتن و گسترش نبرد طبقاتی خواهد داشت.


می بایست مردم بر وجود انسانیت و شرایط انسانی برای همگان تاکید کنند و وجود انسانی خود را دوباره پر کنند.


فراموش نکنیم که رژیم جمهوری اسلامی ایران بخشی از نظم و ساختار دنیای سرمایه داریست که در طول حیات ننگینش  تظم و مناسبات موجود سرمایه داری را در این بخش جهان حفظ کرده است و با سیاستهای فریبکارانه تکی خود و همکاری و کمک دولتهای سرمایه داری و با قلع و قم کردن مردمش و سکوت سازمانهایی که فقط به اسم سازمان ملل یا حقوق بشر هستند و د عمل هیچ قدرتی در برقراری حقوق بشر ندارند و می توان گفت که حقوق بشر افراد خاص یا بروژواهای خود یا اشخاصی که توانسته اند به نفع این نظام کار کنند عمل کرده است و عملا هیچ کار مهمی برای آزادی و رهائی و اجرا نشدن احکام ناعادلانه و بخصوص در ایران را انجام نداده است.

با چنین دید جهانیست که ما باید سرنوشت خود را با سرنوشت میلیاردها کارگر و زحمتکش در سرتاسر جهان یکی بدانند و هیچ دلخوشی و هیچ توهمی به کشورهای قدرتمند نداشته باشند و نبرد و مبارزه را به تنهایی به پیش ببرند.

بحث در این رابطه بسیار طولانیست.


و اما بهتر است که به چگونه باید مردم امروزه ایران بتوانند قدرتمندانه این مضحکه و نمایش انتخابات را متحدانه و با همبستگی هم تحریم یا بایکوت کنند بپردازم.

مردم امروز ایران باید خود را مسئول در این تحریم انتخابات بدانند و فعالانه تمامی تلاش و اقدامات لازم را شکل بدهند.


بهترین راه حل این است که از فامیل و آشنا ها شروع کنند و گپ و گفتگو از نرفتن به پای صندوقها صحبت کنند.

و کسانی را که قصد شرکت در انتخابات را دارند از آینده تاریک و گذشته ننگین رژیم مطلع کنند.

می بایست در این شرایط از خیلی شرایطی که رژیم برای گرم کردن تنور انتخابات استفاده می کند به سردی و بی اعتنایی برخورد شود.

نباید با نمایش چند تا بسیجی مزدور و انسانهای خود فروش که با چهره های مدرن و امروزی به خود گرفتن و با تیپ و لباس و انواع مختلفی درجامعه خودشان را در قالب دکتر و مهندس و یا بازیگر و یا حتی کارگر و گزارشگر و غیره در آورده اند و علنن از رژیم حمایت می کنند فریب بخوریم. و روحیه خود را ببازیم که همه جور انسان از این رژیم و این انتخابات حمایت می کنند...!!!

ما باید بدانیم که در مرحله

نخست این اشخاص کی هستند و یا به چه دلیلی از این جانیان حمایت می کنند...

و بعد باید بتوانیم درک کنیم که با بقای این رژیم چه منافعی به این طرفداران مزدور خواهد رسید که خود را در لباس و چهره ای محبوب به مردم نشان داده است و بعد در چنین شرایطی اقدام به حمایت از حکومت دزدی و چپاول و قتل و کشتار و اعدام و شکنجه و فقر و فلاکت و بدبختی جمهوری اسلامی می پردازد...

قطع طرح چنین سوالهایی ما رو به جوابهای مورد نظر خواهد رساند و افراد ساده و فقیر و یا تهی دستی که فقط برای حل بسیار ناچیزی از کل مشکلات عظیم و زیادی که به دوش می کشند کمک خواهد کرد که جایگاه سیاسی خود را بشناسند.

و بدانند که در این رژیم و نظام هیچ نقشی بجز یک شرکت کننده در انتخابات نمایشی به نفع رژیم و به ضرر خود و خانواده اش با شرکت در انتخابات نخواهد داشت.


و می تواند به راحتی تسلیم نشود و نفرت و تنفر خود رو از وضع موجود و شرایطی که رژیم برایش بوجود آورده است نشان دهد و اطرافیان خود رو از رفتن به پای صندوقی که ادامه حیات کثیفش را تضمین خواهد کرد باز دارد و  مطلعشان کند که می توانند همگی با هم یک نه دندان شکن به رژیم و وضعیت موجود بدهند.

و در پایان به این اشاره می کنم که ایران کشوریست با منابع و شرایط مادی و استراتژی بسیار بالا و بسیار بسیار ثروتمند که با در آمدهای نفتی و گازی و انواع معادن و طبیعت خاصی که دارد سالانه  ثروت و پول فراوانی در اختیار این رژیم و دزدان و جانیان قرار داده است که با از بین رفتن رژیم و ایجاد حکومتی که بدست خود طبقه زحمتکش و کارگر جامعه باشد تمامی این مشکلات و معضلات بصورت کاملا واقعی و نه خیالی و دروغینی که دزدان این رژیم برای بهره سیاسی خود بکار می برند در خدمت تمامی افراد جامعه قرار گیرد.


نباید فراموش کرد که این ثروت و سامان رو با گل دو دستی تحویل تودههای زحمتکش و کارگر و مردم نخواهند داد بلکه اگر هر جریان دیگری که به این مناسبات و شرایط سرمایه داری کوچکترین توهمی داشته باشد نوع دیگری از حکومت و حاکمیت اقلیت بر اکثریت را به پا می کند.


ما باید بتوانیم از همین الان برای ساختن دنیای واقعی و شرایطی که ما در مسند قدرت سیاسی قرار بگیریم آماده شویم و در این راه مبارزه کنیم.


پیروزی این نبرد در باور داشتن به خود و مبارزه طبقاتی با رژیمهای حاکم می باشد. که در ایران یک رژیم کاملا نظامی و تا دندان مسلح و هار اسلامیست که با تمام نیروی نظامی که سازمان داده و هزینه های کلانی انجام داده نخواهد توانست در مقابل خیزش و قیام تودهها و کارگران و زحمتکشان مقابله ای کند.

رفقا خود را در قبال شرایط سیاسی امروز ایران و جهان مسئول بدانیم و اقدامات سیاسی خود را در جامعه انجام دهیم و با تشدید فعالیت سیاسی من و تو کارگر و زحمتکش خواهیم توانست اتحاد های کارگران و زحمتکشان را بوجود بیاوریم.

در این مضحکه انتخابات شرکت نکنیم و در راه ترویج و گسترش آگاهی و نرفتن مردم به پای صندوقهای رای خود را مسئول دانسته و نهایت تلاش خود را بکنیم.


هر جا این اشغالهای رژیم که در حال نشر و ترویج انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای شهر و روستا هستند رو رسوا کنید و کسانی که فامیلهایشان برای شوراهای شهر و روستا کاندید شدند رو بشدت مورد انتقاد قرار بدید و به هیچ عنوان بهشون رای ندید و قبولی آنها را به عنوان گرفتن حقوق خاص خیانت به انسانهای دیگر در نظر بگیرید.

این بحث در کانال تلگرامی مباحث که یک کانال اختصاصی و مخصوص این گروه برای ثبت و بایگانی جلسات می باشد ثبت خواهد شد البته در سایت اینترنتی و صفحه فیسبوکی رهائی نیز به همین صورت گذاشاه خواهد شد.


با رای ندادن از تمامی زندانیان سیاسی و دربندان و زندانیانی که گرفتار قوانین ناقص و سرتاپا ارتجاعی و غیر انسانی جمهوری اسلامی هستند می باشیم.


با رای ندادن به فقر و بدبختی و اعتیاد و بی خانمانی و بی مسکنی و نبود کار و شرایط خوب کار و یا کار مناسب و یا شرایطی بهتر برای ادامه تحصیل و تمامی گرفتاریهای و مشکلاتی که همگی ما میدونیم عامل اصلیش این رژیم می باشد یک نه دندان شکن به ادامه بقایش خواهیم داد و وعده پیروزی بر این حاکمیت پر از جهل و جنایت را نیز به ما نوید خواهد داد.


سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی


رای من سرنگونی

رای تو سرنگونی

و رای همگی ما سرنگونی این رژیم پر از جهل و جنایت خواهد بود.


همگی خسته نباشید شب و روزگار بر همه شما عزیزان به خیر.

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

رفیق ادریس:
#خلاف_جریان
#نه_به_انتخابات
#تحریم_انتخابات
"بایکوت انتخابات، پاسخ شایسته مردم به پرونده پر از فساد و جنایت کاندیداها"
@khalafjaryan2

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
👍👍👍👍👍🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌👌👌👌👌👌🌺🌺🌺🌺🌺

https//t.me/Mabahesg

جلسه:34 مباحث گروه تلگرامی رهائی 🔴موضوع جلسه: ,,تحریم مضحکه و نمایش انتخابات پیش رو در ایران (بخش اول)،،

★کانال مباحث★رهائی★Rahai★:
🚩☆🚩 @Mabahesg

💠 یکشنبه 💠

#96_2_17

#جلسه_34 ⚪️

🔴موضوع جلسه:

,,تحریم مضحکه و نمایش انتخابات پیش رو در ایران (بخش اول)،،

🔵گروه تلگرامی:
🚩☆رهائی☆🚩

بحثهای برگزار شده در این تاریخ در گروه تلگرامی ☆✌رهائی✌☆🚩🚩🚩:

✨ ۹۶/۰۲/۱۷ ✨

@Mabahesg

👇☆👇☆👇☆🚩🚩🚩

👆👆🚩🚩🚩✌️

★کانال مباحث★رهائی★Rahai★:
👆👆🚩🚩🚩✌️

https://t.me/Mabahesg

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
#96_2_17_B_1

رفقای عزیز قرار شد که چند شبی رو به مضحکه و نمایش انتخابات بپردازیم

لطفا در این راستا بحث و گفتگو رو ادامه بدهید...

در رابطه با تحریم انتخابات

Secret ls:
👌✌️

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
اصلا نظر شما در رابطه با لنتخابات اخیر و گذشته در ایران چه هست و چه بوده است؟

Kamran Shad:
سپاسگزارم و توجه شما رو به چند نكته جلب مي كنم ١-من نخواستم وارد اين بحثها بشم ولي ظاهرا دوستان از پستهاي من رنجيده و نقد ها رو غير اصولي و ناوارد مي دونستن و سعي كردن كه منو استنطاق كنند.با مطرح كردن اينكه من وابستگي حزبي دارم يا ندارم يا هويت فكري من چي هست بيشتر جنبه انحرافي داشته٢-من شخصا با هيچ زباني مخالفتي ندارم و هميشه تاكيد كردم با يك زبان مشترك حرف بزنيم فرض بر اين است كه همه فارسي ميدونيم اما اگر يك نفر هم باشد كه فارسي ندوته بايد به زبانش براش ترجمه كرد.اين ديگه بحث كردن نداره٣-اينكه نقدي زده شده در قالب يك پست اونها هم ميتونن از اين سياست حزبشون دفاع كنند و تشريح كنند.اينكه من كي هستم و از چه منظري نقد زده ام ديگه خيلي كمكي نميكنه.باز هم سپاسگزارم

Secret ls:
بایکت....این تنها راهست....👍🚩

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
آیا موافق بایکوت یا تحریم انتخابات هستید یا خیر؟

اگر بله چرا؟
و اگر نه چرا؟

گزارشات خود رو در این رابطه در گروه اعلام کنید که مثلا این مزخرفهای به اصطلاح کاندیتاتور  چه فعالیتهایی می کنند و چه دروغهایی را می بافند؟

نقش رسانه های داخلی و خارجی و دولتی و غیر دولتی و بروژوازی مثل بی بی سی و صدای آمریکا و غیره در این شرایط چگونه است و به چه نحوی اقدام می کنند؟

رژیم در این شرایط به چه فریب و نیرنگهایی متوسل می شود؟

چگونه می توانیم بخش زیادی از جامعه را آگاه کنیم که دوباره فریب نخورند و به پای صندوقهای رای نروند؟

و هزار و یک سوال مهم و مفید و قابل بحث و گفتگو که می توانیم در رابطه اش مفصلا صحبت کنیم

Kamran Shad:
شركت در انتخابات يعني بيعت با جمهوري اسلامي بعنوان اساس بدبختي و فلاكت و بي حقوقي مردم  وإخراج سازي ها و تاييد كشتار و امضاي حكم زندان فعالين مدني وسياسي و كارگران زنداني و اسيدپاشي و حجاب اجباري و......

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
و تصاویر و گزارشات و عکس و فیلمهای مربوطه را با توضیحات آن به اشتراک بگذاریم

پس رفقا لطفا در راستای موضوع مهم و تعیین شده جلسه و گفتگو بحثتان را ادامه دهید...

هر زمان هم که مایل باشید می توانید این بحث را ادامه دهید...

ولی راس ساعت ۱۱ شب به وقت ایران رفقا بصورت منسجمتر و مشخصتر بحث رو می تونند دنبال کنند...

👍👍👍👍🌺🌺🌺🌺

رفیق امید:
درود امیدوارم موفق باشید

موافقم ....

ببخشه کاک توفیق به لام دوایی دای بنه ...
داوای لیبوردن

Secret ls:
👍👍👍🚩

‌تۆفێق:
ببوورن بەڕێزان نەزانی لێرە باسوشی کردنەوەیە ،

رفیق امید:
نه کاک توفیق گیان چاوی منی وا مله دوایی دای بنه ....شتی وا مله به ریزی

با

شهلا:
نه رفیق کاوه عزیز با شما نبودم کسی هم نام شما بود🌸🌺

رفیق امید:
له سه ر مو ضوعات و بریک کارو باری سیاسی
هه لوشانه وه ی

زورتر مه بسته مان ئه ویه

‌تۆفێق:
سەرکەۆتوو بن

لەخزمەتتانم

رفیق امید:
تو چاوی هه مومانی ریز دار

هه ر بژیت

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
#96_2_17_B_2

شهلا:
👍👍درود برشما رفیق کامران این انتقاد شما از نطر من به جاست وان اینکه به زبان فارسی گفتمان صورت بگیره تاامتال من غیر کورد  هم بتوانبم استفاده کنیم

Kamran Shad:
خواهش مي كنم من هميشه گفته ام كه با هر زباني مي نويسيم ترجمه ش هم بذاريم.اين دوستان ملاحظه من وو پاي عناد با زبان كردي تلقي كردند

‌تۆفێق:
بە نظر من این برای کوشش شما در درک مطالب است وقابل شایان .اما فراتر از این بەناسیونالیسم فارسی وپان ایرانیسم بر میگردد.

شهلا:
خوب این درست نیست رفقایی که شما را می شناسند به خوبی به این امر واقفند .

Kamran Shad:
هاوري توفيق باور بيكه من هيچ دژايتيم له گه ل زماني كورديم نيه و بو زانياري جنابت من خوم كوردي فير بوم ئه گه نه زماني دايكي من شتي ديتره بلام ئه م هاوريانه به هه له تيگيشتن و سورن له سه ر راي خويان
ترجمه رفيق توفيق باور كنيد من هيچ مخالفتي با زبان كردي ندارم من خودم زبان كردي را ياد كرفتم وگرنه زبان مادري من چيز ديگري است اما اين رفقا سوبرداشت داشتن و بر نظر خودشون اصرار دارن

شهلا:
رفیق عزیز این یک مسله ساده است وخود من دراین اتاق بارها گفته ام برای استفاده عموم به زبان فارسی بحت گردد وربطی به ناسیونالیسم فارسی یا ...ـ. ندارد

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
من هم تا حدودی با نظر شما موافق هستم،


چون فکر نکنم تا به این حد حساسیت روی زبان وجود داشته باشد!

شهلا:
بسیار عالی اگر قرار است ابن اتاق به زبان کوردی صحبت کنند اع

لام کنید

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
اتفا

قا لازم نیست که روی این مساله تا به این اندازه حساسیت نشان داد مگر اینکه افکار پان ایرانی و یا غیره را در وجود خود داشته باشیم

‌تۆفێق:
رفا ما کمونیستها نە وطن ،نەمرز ونە زبان بخصوصی داریم ،همە جای دنیا میدان مبارزە وآگاه ساختن خلق ستم دیدە است، برای ما.

رفقا

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
قطعا و تا جایکه ما این گروه رو تاسیس کردیم بیشتر رفقا نهایت تلاششون رو کردن که به زبانی صحبت کنند که همگی متوجه بشن

درود رفیق عزیز🌺🌺🌺🌺

Kamran Shad:
خوب برپايه اين نظر هم چنانچه كسي بدون گذاشتن ترجمه كردي بنويسه لابد پان كورد هست

من معتقدم به هر زماني كه دوست داريد بنويسد ولي براي  ساير رفقا ترجمه كنيد

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
خب چرا دیدتون رو بهتر نمی کنید بر پایه این نظر هر یک از رفقا می توانند به هر زبانی که دوست دارند صحبت کنند....

‌تۆفێق:
رفیق بەعرایض توجە فرودید☝️

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
و اگر هم کسی متوجه بحثشون نشه این مشکل گروه نیست بلکه مشکل خودشونه که مخاطب کمتری دارند

Kamran Shad:
به نظر من بايد حتي اگر يك نفر هم متوجه نشه ادمين اتاق از رفقايي كه زبون او رفيق رو ميدونن بخاد براش ترجمه كنن

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
و اینرو بهتون بگم که مطمئن باشید حداقل دراین گروه رفقا نهایت تلاش خودشون رو می کنند که برای مطالبی که می گذارند و اظهار نظری که می کنند به زبانی باشد که همگی رفقا متوجه بشن.

Kamran Shad:
فرض كنيد يك رفيق عرب  افريقايي توي اتاق هست،اونوقت چه بايد كرد؟

يا يك رفيق كورد كرمانج

كه سوراني نميفهمه

بهر حال،بگذريم

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
خب بیشتر رفقایی که با زبان مادریشون هرزگاهی یک لحوال پرسی می کنند فکر نکنم تا به این حد حساسیت وجود داشته باشد.

شهلا:
پس رفیق این گروه مختص کوردهاست حال من ترک ویا فارس چگونه از این گروه کمونیستی استفاده کنم ؟؟؟

‌تۆفێق:
نە اکثریت کردن ولی بیشتر فارسی حرف زدە میشە .هرچند کە من مدت کمیە بەاین گروە آمدەام.

شهلا:
البته اگر گفتگو درحد یک چاق سلامتی باشه مشکلی نیست .

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
یعنی یک احوال پرسی و خوش و بشی رو شما به حساب آموخته کمونیستی می گذارید یا اینکه اون نوع حساسیت از رایج شدن زبانهای دیگر در گروه بر روی شما تاثیر می گذارد.

پس چی فکر کردی میان به ملتهای دیگه توهین کنند و یا کسی را دست بندازند

متاسفانه این ساختاریه که در وجود ما نهادینه شده!

باید تعصبات و حساسیتها رو از خود زدود

شهلا:
توهین به ملیتها به هبچ وجه جایز نیست ونهایت بی پرنسیبی است.

گاهی مباحت به زبان کردی میشه

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
همانطور که اشاره کردم رفقای این گروه هر کسی به اندازه درکش از روابط اجتماعی و ارتباطی که با ملتهای دیگر در ایران و یا کشورهای دیگر داشته اند همیشه سعی کرده اند که بتوانند رابطه دوستانه و صمیمی با هم داشته باشند و با زبانی هم صحبت کنند که مخاطبهای بیشتری داشته باشد.

من که ندیدم....

ولی اگر هم باشه چه عیبی داره!

بزار رفقای ترک و عرب و بلوچ و لر و هر زبانی که بلد هستند هرزگاهی باهم صحبت کنند

شهلا:
عیبی نداره وتنها اشکالش اینکه که دیگران نمی توانند استفاده کنند

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
اینکه متوجه نمیشیم مشکل ما نیست مشکل اون رفقاییه که مایل هستند فقط خودشون مخاطب باشن

درضمن شما فکر می کنید همه رفقا تمامی مطالب و نوشتها رو می خونند...

فکر نکنم؟

شهلا:
ساغول بولداش کاوه چوخ یاخچی دور کی بیز هرکس انا دلی نن گف له شه 😁

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
چون اگه اینجور بود بیشتر رفقا در بحثها شرکت می کردند.

من چوخ ایستیرم تورکی دانشم.

فرمانده کاوه:
خخخخهه دیق  ما مترجم داریم

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
😂😂😂😂

فرمانده کاوه:
😜😜😏

Kamran Shad:
فارسي دانش

سهند صادقی باوریز:
رفیق کاوه یه مترجم برایه گروه استخدام کنیم

شهلا:
چوخ سوتدیم 😁 یولداش پس مونان سورا هرزمان اول سا ترکی گف له شک

😂😂😂

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
من و باخ:
من دیقه نه تورکی دانشم...😅😅

فرمانده کاوه:
خخخخخخخ داریم المانی عرب ترک. فارس  همه نوعه داریم

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
مترجم میخوایم چیکار بحث بر سر به چالش کشیدن زبان مادری رفقا در بحث و گفتگوهای معمولیه...

و ما میگیم انقدر حساسیت لازم نیست!

😂😂😂😂😂😂

شهلا:
یاخچی دانشوشا بیلمیرن حله گچ فارسی سویله یولداشلارین دادو چیخر😁

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
اتفاقا خیلی جالبه زبونهای دیگر رو هم یاد میگیریم.

کجاش بده...
 😅😅😅👍👍

#96_2_17_B_3

فرمانده کاوه:
برای ما اتفاقا لازمه

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
👍👍👍👍🌺🌺🌺🌺👌👌👌👌👌👌😄😄😄

شهلا:
🌺🌺🌺

ممد ولی:
یازیقلار اولسون کی هئچ بیر تعصبچو اوزونو متعصب بیلمییر

‌تۆفێق:
با درود بر شما رفقا ،بخصوص رفیق .....
من متن شما را خواندم در تلگرام همانگونە کە منشخصا یکبار هم در این گروە

بەعرض رفقا رساندم ،سالها طول کشیدە تا ک

سی مثل شما ودیگر رفقا در این زمان خفقان ،بە بینش کمونیستی وچپ وآشنا بە مفاهیم راەهاومبارزە در زیر لوای ؛م ل؛رسیدەاید .
ما در تلگرام هم باید باهم متحد شویم ،هرچند بادر نظر گرفتن هر کدام از ما در شیوە مبارزە ،تا سرنگونی ،ج ا،باهم بە آگاهی خلق بپردازیم .
وظیفەی هر کەس از ما آگاهی دادن بە خلق است وبس .اگر هم در گروهی هستیم بەخاطر همفکری ونقل وانتقال افکار مارکسیستی بە همدیگر وجوانان ونوجوانان کوشا باشیم .
وبی منت هر چە را در اختیار دیگران میگذاریم .با تفسیر درست دیالکتیکی در گروە بگذاریم .

بادرود بر رفقای کمونیستی کە برترین معلمین ما بودند وبون هیچ منتی جان خودرا در راە آزادی وایدئولوژی ؛م ل؛کەهمانارستگاری زحمتکشان را بە همراە دارد،باختند .
ودرود بر ادامە دهندگان راە این مبارزین پیکار جو.

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
درود رفیق توفیق عزیز🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺

فرمانده کاوه:
جنگ بین جناحهای رژیمه دارن بازارگرمی میکنند که توجه مردم جلب کنند  مگر قالیباف شریک دزدی و جنایتشان نیست

رفیق امید:
این دیگه طنزه رفیق کامران عزیز ما که باشیم که مراعت کنیم ولی طبعا در بحث تند خویی و...ارامش هست بحث تفکیک اقلیت و جنسیت و حتی مسائل دیگر که اشاره کردی ببخشید مثل کمبودهای جسمی و ووووو
باور کن شما هم از جنس خود مایی ولی متاسفانه شما با دیدتون نسبت به مسائل حاد کمی عجله و با شتاب و وووو  ادای نطق میکنی  که بد هم نیست ولی در گفتمان تاثیر میزاره روی رفقایی که چن دهه زحمت میکشند
امیدوارم همچنان با هر ایده و تفکری مستدام باشید 🌹🌹🌹🌹🌹

https://t.me/Mabahesg

👆👆🚩🚩🚩✌️

رفیق امید:
امیدوارم اینجوری باشه

نمیدونه بهتره .....ولی نمیفهمه ادبیات   تخریبیست رفیق کامران

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
#96_2_17_C_1

رفقای عزیز قرار شد که در این ساعت ما بر سر مضحکه انتخابات پیش رو در ایران و بایکوت و تحریم انتخابات به بحث و گفتگو بپردازیم.

رفقا بنظر من با هر جریان و حزب و گرایشی که مخالف این رژیم هستند باید سعی کنند مردم رو از رفتن به پای صندوق های رأی باز دارند و تگذارند که رژیم بهره سیاسی خودش رو از این نمایش و مضحکه را ببرد.

رفقا من یک پیغامی رو در گروه دیدم که از طرف کانال تلگرامی BBC فارسی بود و من هم کنجکاو شدم که کانال رو یک برسی بکنم.

و دیدم همونجور که پیشبینی کرده بودم بازار گرمی انتخاباتی رو به نفع رژیم به راه انداخته بود و شاید بگم بالای ۸ هزار نفر هم عضو داشت.


واقعا این رسانه ها مخرب و به نفع رژیم دارند کار می کنند و باید رسوایشان بکنیم.

ببینید موارد بسیار زیادی وجود داره که می تونیم در رابطه اش صحبت کنیم و این بازار گرمی های داخلی رژیم و حامیان سرمایه داریشان در خارج کشور و یا توهم زدههای اصلاح طلب رو بررسی و هر چه بیشتر رسوا کنیم...

فعالان و آزادیخواهان و انسانهای مترقی و آزاد اندیش باید تلاش خود رو در این زمینه چند برابر کنند.

Secret ls:
خیلی بیشتر از اینهاست رفیق جان یکی ازیکی جنایت کارتر ودزد تر....👍

فرمانده کاوه:
رفقا شرمنده من خیلی خسته شدم

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
باید اقدامات این جانیان و جنایتکاران را خنثی کنیم.

خسته نباشید رفیق کاوه عزیز

درود شما امروز به اندازه کافی خسته شدید و زحمت کشیدید و مطالب بسیار مهمی رو مطرح نمودید که بسیار مفید و آموزنده بود.
درود و خسته نباشید می گم به شما رفیق عزیز و دلسوز

در شهرهای ایران جوانان و دانشجویان را فرا می خوانند تا به رقابتهای نمایشی انتخاباتی بپردازند و به هر طریق ممکن هم که بوده آنها رو به پای صندوقهای رای بکشانند.

تمامی مردم ایران باید این بایکوت و نرفتن به پای صندوقهای رای رژیم جنایتکار اسلامی را بخش بسیار مهم و سرنوشت ساز مبارزات خود بدانند.

باید تلاش کرد که هر نوع توهم و خوش باوری که رژیم در این انتخابات به جامعه القا میکند را رسوا کنیم.

هه ناسه:
رفیق کا وه چقد راسته میگن کسی که کا رمند با شه رای نده اخراج  میکنند

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
من یک متن جواب دانشجویی به یک استاد دانشگاه که از دانشجویان خواسته بود که در این مضحکه انتخاباتی شرکت کنند رو براتون حاضر کردم و در گروه به اشتراک می گذارم تا جواب دندان شکن جوانان و دانشجویان و هر انسان آزاده و به جان آمده مردم ایران را از تنفر و نفرت و اعتراض به نظام و حاکمیت رژیم را بهتون نشان دهم.

کاملا دروغ و تبلیغات رژیم هستش

مردم میدونند و آگاه هستند که شرکت کردن یا شرکت نکردن در انتخابات یک امر اجباری نیست و به همین دلیل رژیم مجبور هست که با اتکا به دروغ و نیرنگ و فریب مردم و یا هر کارمند دولتی را نیز به پای صندوقهای رای بکشاند.

#متن_ارسالی

جواب من به یکی از اساتیدم که عاجزانه از من چنین در خواستی داشت:

مشفقانه ازتون میخوام جهت بدتر نشدن اوضاع به روحانی رای بدین ,چاره دیگه ای نداریم این تنها منفذی است که نصفه و نیمه میشه برای تغییر بهش امیدوار بود.

#جواب
اما میشود نگاهی انداخت به دستمزد چهار برابر زیر خط فقر کارگرانی که خودشان مولد ثروت اند
فرقی بین اصول گرای و اصلاح طلب نیست
هر دو دو سر ماری هستند که خون ما را مکیده اند
من از جایگاه و طبقه ای اجتماعی ام بعنوان کارگری که به چه میزانی حقوقم در جامعه استیفا شده صحبت میکنم و شما هم همینطور از جایگاهتون بعنوان یک وکیل صحبت میکنید
مساله بر سر استثمار مردم و سرکوب طبقه ی کارگر و زنان هست
احساس میکنم شما بزرگوار تمام و کمال مسایل کشور را ندیده اید
میلیونها کارگر حتی با پرداخت حقوقشان، بخور نمیری هم عایدشان نمیشود،و همان میزان کم هم ماه ها به تعویق می افتد
و اگر اعتراضی کنند،اتهامات امنیتی به آنها بسته میشود و باتوم بر فرق سرشان نواخته میشود

رأی دادن در جامعه ای که سراسر و چهار نعل  توسط سرمایه داری به قهقرا و تاراج رفته و بیکاری چند میلیونی برای مردم و فحشای زیر ۱۳ سال برای دختران و زنان و کودک کاری و البته پلمپ شدن مراکز حمایتی از آن،حاشیه نشینی ۱۳ میلیون به اعتراف مسئولین(چابهار بیش از ۶۰ درصد جمعیت زاغه نشین و چادر نشین است)،دستمزد چند برابر زیر خط فقر،قراردادهای سفید امضا و موقت،افزایش سن بازنشستگی،اتهامات امنیتی به فعالین کارگری( بعنوان مشتی از خروار،محمود صالحی،جعفر عظیم زاده) و اسماعیل عبدی معلم،و زندان و شکنجه و اعدام آنها،شلیک مستقیم به نان آوران مرزی(کولبران)،نداشتن مدارس مناسب در اقصی نقاط جنوب شرقی و جنوب غربی،خاک خوری اهواز،سرکوب زنان و نداشتن کوچکترین آزادی برای آنها و قوانین زن ستیزانه علیه نیمی از ا

نسانها و در مقابل طلا کاری و زرین سازی مساجد و امام زاده ها و رشد و خرید موشکها که صلح و امنیت مردم منطقه را به مخاطره انداخته و میلیونها آواره و چند صد هزار قتل در سوریه و عراق و لیبی را در پی داشته، نه تنها منفذ نصفه و نیمه برای تغییر نیست بلکه چیزی جز تولید و باز تولید تمامی این مفسده ها آن هم به نفع کسب ثروت بیشتر سرمایه داری این مرز و بوم نیست
کارگران ایران بعنوان یک نیروی اکثریتی حتی حق داشتن تشکلات و سندیکاهای کارگری بدون دخالت دولت و کارفرما بسان کشورهای دیگر را ندارند و کم مانده که دستشویی رفتن کارگران را منوط به مواد قانونی و کسب اجازه از کارفرما در بیاورند!!
مگر حقایق زندگی معدنچیان ایرانی چه پیامی را به ما میرساند
چرا باید هر حرفی منوط به قانونی باشد که در جهت منافع عده ای و در مقابل در جهت استثمار ماست؟!
بقول مارکس:خیلی مسخره هست که هر چهارپنج سال اجازه بدهند که مستثمر بعدی خودت را انتخاب بکنی!
زنان حتی حق درچرخه سواری و استادیوم رفتن و آواز خوانی و حق پوشش بعنوان ابتدایی ترین حق طبیعی هر انسان را در ایران ندارند اما حق رأی دارند!!
یک نقبی به سخن صادق هدایت میزنم:

جایی که منجلاب گه است دم از اصلاح زدن خیانت است... تبرئه‌شدنی نیست. باید همه‌اش را دربست محکوم کرد و با یک تیپا توی خلاء پرت کرد .چیز اصلاح شدنی نمی‌بینم)

تاکنون هیچ میزان اصلاحی ما را به سرمنزلگه مقصود که سعادت اجتماعی است نبرده بلکه با توجیه عقلانی بیشتر و با زیرکی فزون تری طبقات مولده را از کارگران و دهقانان گرفته تا سایر زحمتکشان،چاپیده و به یغما برده اند
من چشم به یک انقلاب اجتماعی با پیشقراولی طبقات ستمدیده بسته ام که حکومت اکثریت و دیکتاتوری اکثریت را بر اقلیت مفت خور و سرمایه دار بنا مینهد و چشم به تاسیس دانشکده ی کارگری در ایران در آینده میدوزم تا مردم را سیاسی و آگاه به حقوق خود تربیت کند نه قفل نادانی بر اذهان آنها زده و در دانشگا ه ها،استثمار را توجیه عقلانی و شرعی کنند.
پیشنهاد میکنم برای دانستن حقیقی وضع موجود مردم، کانالهای کارگری که زیاد اند بعنوان مثل یکی از آنها را دنبال کنید تا ببینید که نیروی مولده در ایران سرمایه داری چه جایگاهی دارد من لینک یک کانال تلگرامی کارگری را خواهم فرستاد.
خود شما وکیل هستید ،آیا نهادی مسخره تر از شورای نگهبان که خودیهای مورد حمایت رهبر را انتخاب میکند  و از بین این خودیها رقابت مسخره آمیزی تحت عنوان انتخابات( انتصابات)را دیده اید؟
تندرست باشید استاد بزرگوار،سوالاتم را در مورد حقوق مدنی جمع میکنم و قبل از کنکور وکالت کمی وقتتان را خواهم گرفت.

#نویسنده_فرهاد


#مدرسه_اکتبر
@madraseoctober
@madraseoctober

شالا:
چرا باید بایکوت کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

طبق اصل صدوده قانون اساسی تعیین برنامه ریزی کل نظام بعهده رهبریست
عزل ونصب رییس قوه قضاییه ،،نیروهای مسلح وقضات بعهده رهبریست .
وبازنوشته رییس جمهور حق دخالت درامور رهبری رو نداره ودرآخر که رییس جمهور
راخودش ازقبل برامون انتخاب کرده !!!!!!
پس چرا ما مردم باید بریم رییس جمهور هیچکاره رو انتخاب کنیم؟؟؟؟
تازه ازماسواستفاده میکنند که چون پای صندوق رای رفته ایم پس قانون اساسی
را ونظام ولایت فقیه ش را قبول داریم .

Secret ls:
مگه میتونن کل ایرانو اخراج کنن یا دستگیر بیخیال رفقا چهار دهه ست ازاین سلاح استفاده نمودند دیگه گول نخورید .....اتحاد را  وبایکوت را نشکنید.......اتحاد قدرت می آفریند اتحاد سلاحی توفنده وسهمگین علیه سرمایداریست علیه حاکمیت آلیگارشیست وآنان ترسشان از اتحاد توده مردم است .....✌️✌️✌️✊✊✊ .‌

دقیقا....👍🚩🚩🚩✌️✌️

هه ناسه:
جریا نی هست به اسم کودار گفته بریت رای بدید معلوم نیست چی دیده از این حکو مت فا سد چه  دلخوشی دارد ازاین اخوندها

فرمانده کاوه:
جدی کودار بایکوت نکرده

هه ناسه:
نه

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
👍👍👍👍👍👍👍👍🌺🌺🌺🌺

👍👍👍👍👍🌺🌺🌺🌺
درود رفیق عزیز واقعا هم همینطوره اتحاد و همبستگی طبقه  کارگر و تودههای زحمتکش قدرتی مهار نشدنی برای سرنگونی هر نوع رژیم مستبد و سرمایه داری خواهد بود.👌👌👌👌🌺🌺🌺🌺🌺

هه ناسه:
می خوای پیا مش بزارم

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
جدی!😳

شالا:
مثلا دراصل صدونهم میگوید  بالاترین مقام کشور رهبر است که میتواند برکل
کشور ومن شما برنامه ریزی کند وسرنوشتمان راتغییر دهد  ...باید فقیه آخوند
باشد ،، این تبعیض وبیعدالتی آشکار که فقط آخوندها بتوانند بالاترین مقام کشور
باشند باعث شده که حقوق شهروندی وحقوق بشر پایمال گردد درعوض در زندانها
باز شود وکسی هم صدایش بلند نشود چون ما رییس جمهورهای تحت انتخاب
ونظارت فقیه را داریم  . پس قانون اساسی رابخوانیم وچرای بایکوت را دانسته
برطبق عقل بررسی کنیم ..،
مناظره ها را بیخیال ...اصل را بچسبیم که اینها فرعند

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
اگه همچین کاری هم کرده باشد

و حتی هم اگه تبلیغات گسترده ای هم براه بندازه مردم هیچ وقت به حرفشون گوش نمیدن.

فقر و بدبختی و شکنجه و اعدام و دستمزد چهار مرتبه زیر خط فقر و بیکاری و اعتیاد و فحشا و کارتون خوابی و هزاران دلیل دیگر وجود دارد که مردم با گوشت و خونشون احساس کردند و هر جریان و حزبی هم هر نظری در رابطه با توهم داشتن به رژیم را داشته باشند رو در نظر نخواهند گرفت و همچین جریانهایی پایگاه مردمی خودشان را نیز از دست خواهند داد...

شالا:
طبق اصل ۱۱۳ رییس جمهور حق دخالت به امور رهبری را ندارد ، نمیدانم  چرا ما
هرچهارسال یکبار  انتظار داریم یک رییس جمهور بیاید وبرنامه هارو عوض کند ؟؟؟؟  پس ما هیچکاره ایم وفقط گرسنه وفاحشه و معتاد وبیکار وبی خانمانهارو
را تایید میکنیم ...

🚩Kawa🚩✊کاوا.カワ.कावा:
رفقا من الان این فیلم رو مشاهده کردم و اگه توجه بفرمایید اوج خشم و تنفر طبقه زحمتکش و کارگر ایران رو می توانیم احساس کنیم.

در این دوران رژیم جمهوری اسلامی عملا از دست انتقال سریع اخبار و رویدادهای سیاسی در میان مردم ذلیل شده است و هیچ کاری از دستش بر نمی آید

و فعالین کارگری باید بتوانند از این شرایط و موقعیتهایی که پیش اومده است نهایت استفاده را ببرند و اتحاد و همبستگی را با آگاهگری و روشنگری در میان هم طبقه هایشان بوجود بیاورند.

بنظر من باید روی مسالی بسیار تاکید کنیم که رژیم از ان هرتسان است و عملا بصورت آشکارا اعلام ترس و دلهوره خود را نسبت به آن ابراز می کند. و آن ابزارها و رسانه ها و ماهوره می باشد ولی بخاطر اینکه بحث عوض نشود بر سر موضوع جلسه بر می گردیم.


بله همانطور که میدانیم دست رژیم برای مردم و بخصوص طبقه زحمتکش و کارگر رو شده است.

#96_2_17_C_2

متاسفانه مثل همیشه من به تنهایی و یک تنه بحثها رو به پیش می برم امیدوارم که رفقای عزیز نیز منرو همراهی کنند.🙈🙈🙈🙈😅😅😅😅😘😘😘

من یک فایل تصویری رو نیز آماده کرده ام که در رابطه با دیدار فریبکارانه روحانی که یکی از عاملین اصلی افزایش اعدامها و امنیتی و نظامی کردن فضای کشور و دولت ضد کارگریش که با تعیین دستمزد چهار مرتب زیر فقر همواره عامل فقر و فلاکت و بدبختی بیشتر طبقه کارگر بوده است و همین اتفاقی که برای کارگران عزیزمان در معدن زمستان یورت افتاد نیز همین جانی و فریبکار روحانی و دولت ضد کارگری و طرف دار سرمایه داریش عامل اصلی این فاجعه بوده است.

💢 یکی از معدنچیان معدن یورت با صدایی گرفته و بغض‌آلود خطاب به حسن روحانی: «تا حالا کجا بودی آقای رییس جمهور؟ اصلا هیچ کدام شما نمی‌دانید معدنکار یعنی چه؟ حالا یادتان افتاده آمده‌اید.»
@Irancomonist

رفقا این فایل بی ربط با بحث امشبمون نیست

ما می توانیم بیشتر این مسال را مطرح کنیم.

بنظرم یکی از مهمترین حرکتهای کلیدی که در این شرایط باید طبقه کارگر و زحمتکش انجام بدهند این است که نگذاران که هم طبقه هایشان در هر کجای این کشور هستند و صدای اعتراضشان را بلند می کنند صدایشان خفه شود و بتوانند حمایت و پشتیبانی خود را با هر طریق ممکنی که شده است بیان کنند.

ولی کارگران و تمامی اقشار و طبقات مردم در ایران که از رژیم و سیستم تنفر و نفرت دارند باید بدانند که بخش مهمی از مبارزاتشون نه گفتن محکم و دندان شکن به رژیم و حامیان سرمایه دار این رژیم خواهد بود.

مردم ایران می توانند فقط با نرفتن به پای صندوقهای رای مشروعیت رژیم را به زیر سوال ببرند

و با چنین کاری می توانند به متحد شدن خود با تمامی کارگران و زحمتکشان و فرهنگیان و هر کسی که در زیر این فشار و شرایط دشواری که حکومت برایشان بوجود آورده است کمک کنند.

#96_2_17_C_3

شب همگی بخیر🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌺🌺🚩🚩🚩🚩🚩

💢 اعتراض و حمله شديد خانواده هاى داغدار معدنچيان به رئيس جمهور فریبکار و حیله گر که برای گرم کردن انتخابات رفته بود و با استقبال سنگ و خشونت و تنفر واعتراض روبرو شد و فرار کرد!
@Irancomonist🔴☆🚩

https://t.me/Mabahesg